A fiatalok a Frizbire szavaznak
Muszáj még egyszer írnunk az Esti Frizbi és a Heti hetes összecsapásáról, mert eddig nekem úgy tűnt, mintha a Frizbi erőssége az lenne, hogy sokkal több embert ér el, viszont a Heti hetes a fiatalok és az értelmiségiek között erős. Mármint a nézettségi adatok alapján. Meg talán a logika is ezt diktálná.
Azonban a múlt heti vasárnapi adások meglepő eredményt hoztak. Azt már megszokhattuk, hogy a két műsor között kutyakemény ütésváltás van, hol az egyik, hol a másik nyer, s persze sokszor az egyik is és a másik is. Ezúttal is ez volt a helyzet, hiszen a nagyjából egyszerre kezdődő műsorok közül a Heti hetest az AGB adatai szerint 864 374-en nézték, míg a Frizbi Hajdú Péterrel című bulvár talkshow-t 718 835-en. Ezek az adatok a teljes lakosságra vonatkoznak. A 18-49-es kereskedelmi korosztály tagja között azonban épp fordított volt a helyzet, hiszen a Frizbi, ha csak egy hajszállal is, de nézettebb volt (338 475 néző), mint a humor nagyágyúinak heti jelenése (330 456 néző), sőt, ha a közönségarányokat tekintjük, akkor máris nem hajszálnyi az a bizonyos különbség: 25,4% kontra 23,5%.
- ratingfanatikus
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
fingerbangs 2010.09.18. 19:09:27
Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.09.18. 19:22:13
Jodei 2010.09.18. 19:25:36
egyittlakó (törölt) 2010.09.18. 19:25:47
Ez természetes. Ebben az országban ők a leghülyébbek.
halogén 2010.09.18. 19:27:04
egyittlakó (törölt) 2010.09.18. 19:27:56
smartdrive 2010.09.18. 19:30:53
egymilliopicikrisztus 2010.09.18. 19:41:24
Ő egyedül van annyira irritáló, mint a másik hét összesen.
Döglött Guminyúl (törölt) 2010.09.18. 19:42:49
micu · http://www.ingyentv.hu 2010.09.18. 19:54:37
baloldali "nagyágyukat" nyomja le.Hajrá !
nemezisazis 2010.09.18. 19:57:43
illetve nem beszélek olyannal aki nézi.
Leonard Zelig 2010.09.18. 20:02:32
Rainbow_ 2010.09.18. 20:02:33
Rwindx 2010.09.18. 20:06:01
hehehehe
dr.kakaósbögre 2010.09.18. 20:10:11
youlopukku 2010.09.18. 20:25:37
xido 2010.09.18. 20:31:51
Jé,frizbi..tudják az egy ilyen...áh..mindegy:))
megint 2010.09.18. 20:32:22
2010.09.18. 20:35:24
Netszamuráj 2010.09.18. 20:40:31
aurobin 2010.09.18. 20:47:30
Jelige: szart szarért.
Bambula 2010.09.18. 20:51:00
sanyix 2010.09.18. 21:00:57
Lyss 2010.09.18. 21:01:50
Azt írod, hogy "A fiatalok a Frizbire szavaznak". Tudod hány fiatallal több szavazott a Frizbire, mit a Heti Hetesre?
Hárommal!
Akkor egy kis matek:
Ha 24,5%-os közönségarányt értek el a 338 ezer nézőjükkel, akkor összesen 1 millió 334 ezer fiatal nézett tévét a kérdéses időpontban. Az AGB ezer emberen mér. Ez nem azt jelenti, hogy ezer tévénézőn, hanem ebben az is benne van, aki nem nézi. Mondjuk 18-49 év közötti a tévénézők fele (ez csak sacc, de nagy hiba nem lehet benne). Tehát ennek az ötmillió embernek a tévézési szokását 500 emberen mérik.
Ha 1 millió 334 ezer emberből nyolcezerrel többen nézték a Frizbit, az 0,6%.
Az 500 ember (akin mérték) 0,6%-a pedig pontosan három ember.
Az rendben van, hogy esetleg Hajdú megveszi a Blikket, és a címlapon azt üvölti, hogy szétverte őket, nade egy szakblog szerzője nem tudja ezt???
balazsman 2010.09.18. 21:02:29
sorozatmania 2010.09.18. 21:05:22
"1. Namost a számolás tudománya nem mindenkinek adatik meg... Sajna jelen poszt szerzőjének sem.
2. Tudod hány fiatallal több szavazott a Frizbire, mit a Heti Hetesre? Hárommal!"
Szerintem olvasd át, amit írtál.
nem nemsiker_s 2010.09.18. 21:12:19
Úgyhogy véleményt sem tudok mondani a produkciójáról, hacsak annyit nem, hogy kib...szott uncsi.
Ennyi.
sanyisanyi 2010.09.18. 21:13:14
vega2 2010.09.18. 21:33:15
gaston 2010.09.18. 21:46:15
lekvárzsibbasztó 2010.09.18. 21:48:05
kokoro 2010.09.18. 21:51:08
malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.09.18. 21:54:17
Ki nyeri a kaki és a fosi csatáját.
Magyarország többet érdemel.
Magyarország többet érdemel???
blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.18. 21:54:49
NemoKapitány 2010.09.18. 21:58:16
Egyik műsor primitívebb, mint a másik, bár nagyon Hajdút nehéz alúlmúlni.
2010.09.18. 22:05:19
Azt azert megneznem az a balfek, aki ezeket le birja irni ratenne-e a balgolyojat ezekre az eredmenyekre vagy o maga is tudja, hogy faszsagokat hord ossze.
Meg az is erdekelne mekkora iq-ja van annak, aki ezt beszopja.
Rowar Atkinson 2010.09.18. 22:08:37
Ugyancsak a statisztikai határon belüli a különbség a szar és a fos között.
Színes Géza 2010.09.18. 22:19:42
Ertelmisegiek szamara ezek nem leteznek.
Astra001 2010.09.18. 22:45:42
heti 7est inkább, bár az sem kihagyhatatlan...
Rwindx 2010.09.18. 23:06:08
LongJohnHolmes 2010.09.18. 23:07:14
Aztán, ha összejön 6-8 adás, akkor letörlöm őket anélkül, hogy megnéztem volna :)
Acco 2010.09.18. 23:33:10
Gábor a Jobbszélső 2010.09.18. 23:38:50
Hát aki mondta, annak az ősei biztos nem Árpádékhoz tartoztak, mert Árpádéknak mind megvolt a fitymájuk.
Na azóta azonnal elkapcsolok erről a görény senkiházi bagázsról.
brlv24 2010.09.19. 00:09:04
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2010.09.19. 00:33:01
Aljaska69 2010.09.19. 00:58:45
sorozatmania 2010.09.19. 01:07:34
hihetetlen, hogy valakinek megfordul a fejében, hogy a bulvárral foglalkozó műsorok nem sikeresek. inkább az a meglepő, hogy nem egymillió feletti a nézőszámuk.
sorozatmania 2010.09.19. 01:09:30
KékFény6 2010.09.19. 01:13:55
Nyers Fa 2010.09.19. 01:41:11
A többségük nem dolgozik, "tanúl!" Ráérnek.
Nyers Fa 2010.09.19. 01:46:02
Rwindx 2010.09.19. 02:07:06
Kkik mossák az agyam? A bulvársajtó? Az idegenek? A sötét öltönyös úriemberek? Véletlenül nem nézel túl sok tévét?
Vélhetőleg a posztot sem olvastad, csak idefingottál egyet.
Poszt megjegyzése: "Ezek az adatok a teljes lakosságra vonatkoznak. "
Más vélemény az 1040 háztartás méréséről, ami alapján az ország televíziós szokásaira következtetnek:
"Vass Csaba, a Duna Televízió médiakutatási igazgatója Csermák Zoltánnal együtt kifogásolja, hogy a minta szociokulturálisan nem reprezentatív. Szerinte meghatározott, ha úgy tetszik, kissé szerepelni vágyó típus az, aki önként, minden ellenszolgáltatás nélkül kész részt venni egy ilyen vizsgálatban, amely nem kevés bosszúsággal is jár, hiszen oda kell figyelni a helyes távirányító-használatra, az AGB-sek időről időre telefonon ellenőrzik az illetőt és így tovább. Szerintük magasan kvalifikált ember nemigen környékezhető meg ilyesmivel. Vass Csaba ezt azzal egészíti ki, hogy a műszert az elit nem engedi lakásában elhelyezni, aki befogadja, az a notórius tévénézők közül kerül ki. Hozzáteszi még, hogy a televíziózási szokásokat sem veszik figyelembe, hiszen sokan vannak, akik háttértévéznek, mások pedig tudatos nézők, akik odafigyelnek. A háttértévézésre ugyanakkor csak bizonyos adók kínálata alkalmas, míg másoké nem.
A mintakiválasztás kérdőjeleit gyarapítja az a tény, amit Bisztrai Tibortól, a KSH Tájékoztatási Főosztály főtanácsadójától tudtunk meg. E szerint a 15-74 éves korcsoportba tartozó magyar átlagnéző szabadidejének 58 százalékát, azaz férfiak esetében 2 óra 47 percet, nőknél 2 óra 35 percet tölt a tévé előtt. Ugyanakkor az AGB által reprezentatív mintának alkalmazott családok szabadidejükből kis híján kétszer ennyit, átlag 4 óra 10 percet töltenek a képcsövek előtt. Lehetséges, hogy az AGB mintacsaládjai vagy dömpingtévézők, vagy háttértévézők? S mint ilyenek, nem képviselik a magyar átlagot?"
www.demokrata.hu/heti-hir/torta-szeleteloje
Talán fel fogod a lényegét, de biztos nem vagyok benne.
Még azt is megkérdezném, bár nem érdekel igazán hogy a két fenti "termék" mennyiben fedi le azokat az igényeket amelyeket az írott bulvársajtó elégít ki? Mi köze a kettőnek egymáshoz? Továbbá miből vontad le a következtetést hogy ez a két műsor teljes mértékben definiálja a magyar bulvár tv műsorokat, valamint az én állítísom mennyire vonatkozott a a bulvárral foglalkozó műsorokra egyben? Vagy nincs más? Ha nincs más, akkor részben igazad van, ha van akkor meg fogd vissza magad öreg.
kirby a parancsnok 2010.09.19. 07:31:06
rakaz 2010.09.19. 08:05:37
válogatok, jobb mint a szájtépős műsorok skálázása.
A kommentek olvasása pedig a számomra, jó szórakozás.
Versenycsiga 2010.09.19. 08:06:39
Eljárt az idő. Ezt tudomásul kellene venni. A seggnyalás meg nem korfüggő. Az gerinc kérdése,
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.19. 08:23:32
Aron M 2010.09.19. 08:27:57
másfél millió ember rostokol a tévé előtt, a 18-49 évesek közül csaknem 700 ezren...
na ezért tart itt ez az ország.
septem 2010.09.19. 10:04:50
amikor valamelyik kimondta a magyar főnevet, mintha valami felszakadt volna a tagokból. úgy mondták ki a szót, ahogy csak kassán hallottam (azóta se) szlovákoktól.
egy kicsit megfeledkeztek magukról a művészek: sziszegtek, gyűlölködtek... na, ez van.
OZ a Kételkedő 2010.09.19. 10:11:22
"Pedig Fábry felfedezettjei"
Hol élsz ember? Hol volt Fábry, amikor Gálvölgyi feltúnt a Ki Mit Tudon? Fábry a Rádiókabaréban tűnt fel, vagyis Farkasházy fedezte fel. De a tények ismerete nem kell, hogy befolyásolja a véleményedet!
tiborc2008 2010.09.19. 10:13:46
Mármint hogy ennyien nézik ezt a két műsort?
Mikor az egyik fos, a másik meg hígszar.
roxxtar 2010.09.19. 10:41:26
zsírvezér 2010.09.19. 11:08:12
De hétről hétre tényleg romlik a szín(t) vonal.
gerebje 2010.09.19. 11:13:56
zsitva 2010.09.19. 11:21:20
Az átkozódók pontosabban tudják idézni az elhangzott műsor részleteit mint a szereplők.
septem 2010.09.19. 11:37:35
gerebje 2010.09.19. 11:46:26
Szerintem tévedsz zsitzi.:)
delano 2010.09.19. 12:34:04
Meg az is erdekelne mekkora iq-ja van annak, aki ezt beszopja."
Az AGB eredményei alapján döntenek a reklámozásra szánt milliárdok sorsáról a cégek. A legnagyobb magyar cégek marketing és pénzügyi igazgatói beszopják ezeket az adatokat. Sajnos úgy látszik, hogy egyik sem olyan okos, mint te egyedül. Jó lehet neked, hogy ennyi felette állsz szellemi színvonalban a magyar versenyszférában dolgozó felsővezetőknek.
reccs 2010.09.19. 13:00:34
Azokat Farkasházy meg a Sinkó fedezte fel a Rádiókabaré humorfesztiválján. A későbbieket meg a Dumaszínházas Litkai Gergely.
gerebje 2010.09.19. 13:14:49
hollario 2010.09.19. 13:16:43
gerebje 2010.09.19. 13:27:05
olvasgatok 2010.09.19. 14:05:10
A másikon a hájfejű már önmagában nevetséges, a vendégeivel meg pláne, bár engem ők sem érdekelnek. Nem annyira uncsi mint a másik, és vas. este el lehet rá aludni, tekintettel a hétfői munkába menésre...
littlered 2010.09.19. 14:10:56
delano 2010.09.19. 14:33:37
A hashajtó, hajfesték és tampont gyártók marketingesei pedig (mobilcégek mellett) milliárdos marketing költségvetés felett diszponálnak, ugyhogy pontosan róluk beszéltem, mint felsővezetőkről...
gerebje 2010.09.19. 14:55:02
És ha a szavazóbázisuk csak sejtené, hogy milyen kifizetődő ez az állandó fóbia... Ha összehasonlítanák a nyugdíjszelvényüket a művészurak egy-egy adásért kapott gázsijával a teljes havi győgyszeradag elfogyna még aznap.
Rowar Atkinson 2010.09.19. 15:06:12
Azt nem vitatod, hogy Kiss Ádám, és Kovács András Péter és Kőhalmi is a az Esti Showder révén kaptak qrva nagy nyilvánosságot. Ebből lett a Showder Klub.
Lehet, hogy Fábry el van dőlve magától, de a fiatal humoristákat mindig segítette...
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.19. 15:16:02
kokoro 2010.09.19. 15:16:16
gerebje 2010.09.19. 15:23:40
Ilyen egy kultúrált hozzászólás a fajtádtól.
Remélem nem szaporodtál hullajelölt!
Robit42 2010.09.19. 15:31:47
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.19. 15:36:00
gerebje 2010.09.19. 15:40:13
Ja bocs, most látom hogy te egyszerűen fogyatékos vagy. Ne haragudj ! Nagy levegő, nagy levegő..., és a gyógyszereket rendesen szedni!
Neo07 2010.09.19. 15:40:15
A frizbi meg a műsorvezető személyes képességei miatt nem teljesít úgy, ahogy kellene. Ha nem tűnne olyannak, mint aki mindjárt elalszik, és ha egy kicsit lelkesebben, és okosabban kérdezgetne, akkor lehet, hogy nézhető műsor lenne az is.
Addig is marad az internet.
babsz 2010.09.19. 15:45:47
én abszolút popkultúrafogyasztó vagyok, és a heti hetest néztem is (bár irritált), de egy ilyen frizbit - legalábbis az alapján, amit a neten láttam belőle - képtelen lennék végignézni... kinek tetszik ez?
2010.09.19. 15:56:03
De mernokkent napi szinten szembesulok azzal, hogy a korultekintoen es hosszan felepitett meresek (es nem csak az enyem) mennyire kovetik vagy eppen nem kovetik a merendo jel eredeti alakjat.
A mi szakmankban a a megbizhatosag, a reprodukalhatosag, a konfidenciaintervallum, a szoras, a variancia es a tures valamelyike mindig ott szerepel egy meres mellett (vagy legalabb valahol megtalalhato). egy merorendszer leirasa ezek nelkul olyan rohejes, hogy ... Szoval nagyon rohejes.
Egy rendszer kidolgozasanak tetemes resze eppen az ilyen onellenorzes es az abbol adodo rendszerszintu attervezes-hangolas.
Es erdekes modon ezeket a parametereket senki soha meg nem emliti nezettsegi adatok meresenel.
Meg erdekesebb - es innen mar igen kis matematikai tudassal es talan a jozan paraszti eszet is eloveve - es szanalmasan rohejes, amikor tobbszazezres nezoszam mellett parezres kulonbseg eseten gyoztest allitanak ki. Ez az elteres siman benne van a statisztikai szorasban.
Ahhoz tul sokat tanultam es tudassal rendelkezek, hogy emellett szo nelkul elmenjek. Ez nekem (es sok-sok termeszettudomanyos vagy muszaki kepzettsegu embernek) olyan nagy marhasag, mintha azt irnak, hogy a Fold lapos.
Es kurvara mindegy, hogy egy blog szerzoje harsogja a vilagba a hulyeseget egy cimben (mert a gyoztes ott szerepel, az eredmenyt kapargatni meg csak a cikket elovasva es agymunkaval lehet, ez pedig sokaknak nem megy) vagy nagyfizetesu manager hoz dontest ilyen nonszensz adat alapjan. A teny erdekel, amint megmutatjak, hogy tevedtem bocsanatot kerek. Nem a szemelyek fognak meggyozni. Plane nem, hogy tul sok alulkepzett magasra jutott es jol megfizetett manager dont az en munkahelyemen is olyan dolgokrol, amirol halvany goze sincsen, de "szokasjogot" kovetve ugy veli, hogy annak ugy kell lennie. Es kb. ez is a legerosebb erve...:):):)
Neo07 2010.09.19. 16:07:07
Azonkívül az élet nem egész napos tvnézésből áll... Minket soha nem kerestek ilyen kéréssel, de talán jó is, mert akkor a nagy semmit, a havi pár órás adatokat kapnák... :-)
2010.09.19. 17:00:14
de ha meg a meres jo is (mivel nincs info, tegyuk fel, hogy az - bar erosen kerdeses), az interpretacio akkor is baromsag. Olyasvalaki nezte az eredmenyeket, aki nem tudta azokat ertelmezni, igy aztan epuletes baromsagok jottek ki. A marketinges sem ugy all neki (remelem), hogy 8000-rel itt tobben vannak, hat oda szerzodunk akkor.
De mindezeket felreteve eloszor is a meressel vannak bajaim.
Csillary 2010.09.19. 17:01:40
sprenczl 2010.09.19. 18:05:15
tof 2010.09.19. 18:14:30
Sötét Pákó
Kiszel (ketté?) Tünde
Hajdú-Tahó Péter
Bunkó Dániel
Ők a garancia, hogy azonnal elkapcsolok.
Id. Lencsés István 2010.09.19. 18:17:52
Sajnálom, mert nagy nyúlások lesznek vissza. Félek Mátyás királyból mi lesz? Olaszokat hozott az országba, ne legyen már maffiozó, Szegény Istvánnal mi lesz, merrről jött? Nem mondjátok,hogy ukrán maffiozó. Rákóczi már nekem is gyanús, Kossuth meg elment a pénztárral. mi lesz még itt?
Id. Lencsés István 2010.09.19. 18:34:42
Bartók Béla utat vissza Horty köruttá, vagy inkább legyen, Szálasi sétány. A Parlament legyen cigány HÁZ
Rwindx 2010.09.19. 18:35:39
nagyon dulva.