Egy ORTT-büntetés anatómiája
Kezdem a végével, egy hír és egy jövendölés: jövő héten csütörtökön 90 percre elsötétül a TV2, elmarad a Fedezetlen szerelem című romantikus film John Malkovich és Andie MacDowell főszereplésével, így az RTL Klubon a Cuki a sütid (Édes pillanatok) című romantikus film fogja megnyerni az estét.
Folytassuk az okkal: ORTT.
Ha túlestünk a sokkon, akkor lássuk a dokmentumokat és csodálkozzunk azon, hogy 2003. március 11-én a TV2 csak 16-os korhatár-karikával adta le a Katona című Kurt Russell-filmet. Megint. Pedig a bíróság szerint "az erőszak ilyen naturális, nyomasztó környezetben történő látványa a bíróság meggyőződése szerint megvalósítja a kiskorúak személyiségfejlődésére ártalmas közreadás törvényi tilalmát."
Akit érdekel, hogy miképpen is néz ki egy ORTT-határozat, az megtekintheti lejjebb. Aki pedig arra kíváncsi, hogy egy bíróságtól kért felülvizsgálati kérelem hatására miért csak 7 évvel a jogsértést követően történt jogerőre emelkedés, annak nem tudok segíteni.
Kérdés, hogy ezek után mindenki megérti-e, hogy miért kell gyakran vágott változatokat sugározni.
- showrozatos
112 kommentA bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2010.01.27. 18:55:46
Marr 2010.01.27. 19:00:10
tvscoopie 2010.01.27. 19:01:57
És, ha belegondolsz, hogy egy ítélet helybenhagyása mennyi költséggel járt ez alatt az idő alatt, plusz, ha demagóg akarok lenni, akkor azt is mondhatnám, hogy mennyi értelmesebb ügy elől vette el a munkaidőt...
Mics Bjukenen hadnagy 2010.01.27. 19:02:52
Persze az ortt -nél is vannak munkájukat nem megfelelően végző emberkék, de azért persze az egész testületre rá kell mondani, hogy szánalmas! Hajrá!
Marr 2010.01.27. 19:04:45
Marr 2010.01.27. 19:05:41
leve 2010.01.27. 19:07:54
hex.kelly 2010.01.27. 19:08:02
@AutosVilli: Fortély és Karatty tényleg velejéig rossz, de legalább mindig sittre kerülnek, és Strapa tizedes egy olyan rendőr, aki a rendre vigyáz, és a városnépe komolyan veszi őt.
Az, hogy 7 év kellett, azt egyszerűen lehetetlen felfogni. És ezért tojnak a tv-k az ORTT-re, mert vannak, de minek. Láthatóan csak a formai szabályok érdeklik, meg hogy mi alkalmas a nyugalom megzavarására. De azzal nem, hogy milyen színvonallal hülyítik a nép egyszerű fiát.
DSityu 2010.01.27. 19:08:27
2. Egyetértek freddyD-vel a pénzlehúzós műsorokkal kapcsolatban. Azok miért mehetnek? Az miért nem csípi az ORTT szemét?
3. Az ORTT egy sóhivatal.
3 A TV2 bár nem a kedvenc csatornám de ebben a történetben az ORTT gyökérsége nem vitatható.
Marr 2010.01.27. 19:10:46
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.01.27. 19:11:06
n0kedli 2010.01.27. 19:15:23
Nem lenne egyértelműbb, ha "előidejű cenzúrát" alkalmaznának? Ha lepöcsételgetnék az ORTT-s arcok az egyes filmeket, amint a tévéadó megvásárolja őket?
Samott 2010.01.27. 19:23:08
Nem, B+, nem vagni kell, hanem a tartalomhoz illo idopontban adni. A bunti nem azert volt mert nem vagtatok meg a filmet, hanem mert koran adtatok. Mi ezen a bonyolult?
freddyD 2010.01.27. 19:26:05
Rockie 2010.01.27. 19:27:05
kborzy 2010.01.27. 19:30:36
Dr Genya (törölt) 2010.01.27. 19:31:10
gabest1 2010.01.27. 19:42:21
msmester 2010.01.27. 19:42:23
ORTT: tagokat nyilvános megszégyenítés mellett elzavarni, székházát eladni, az informatikai és egyéb eszközöket iskoláknak ajándékozni, emléktábláját sóval behinteni.
tvscoopie 2010.01.27. 19:43:18
Samott 2010.01.27. 19:43:47
Samott 2010.01.27. 19:47:39
pjoco 2010.01.27. 19:49:02
nemecsek ernő áruló 2010.01.27. 19:54:59
freddyD-vel értek egyet: szánalmas sóhivatal az ORTT! Fel kéne oszlatni, és a helyét behinteni sóval!
7esbusz 2010.01.27. 19:55:58
nemecsek ernő áruló 2010.01.27. 19:59:27
Gera 2010.01.27. 20:01:40
is 2010.01.27. 20:02:23
pedig inkább előtte van a Tom&Jerrynek nézettsége, utána már a célcsoport alszik...
freddyD 2010.01.27. 20:03:08
Szoky 2010.01.27. 20:11:44
Tv-t meg tényleg a minősíthetetlen színvonal miatt nem néz az értelmesebbje.
The Glow 2010.01.27. 20:14:23
És én azért egy nagyon szolid, csendes, nem különösebben liberális családban nőttem fel. Magamról úgy godolom, normális ember lettem, nem érzem, hogy súlyosan sérült a személyiségem fejlődése.
gelsystem 2010.01.27. 20:20:38
kocsog banda
.
bezzeg, mikor a maunikaSÓ, meg a barátjóskaSÓ reklámja megy napközben, + a sok előzetes.....
arra semmi!
előbb utóbb a fiam -3év 2hónap- már le fogja vágni mi a szitu............egybként is már sajnos hüvelygombázik:(:(:(:(:(:(:(:
.
ja, és mielőtt valaki megkövezne, hogy NE NÉZZEM ezt a 2 szemét csatornát, sajna van, amit megnézek rajta.....a reklámblokk meg kiszámíthatatlan, a pontos programkezdésről nem is beszélve
Samott 2010.01.27. 20:24:09
n0kedli 2010.01.27. 20:30:26
ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2010.01.27. 20:32:00
"az erőszak ilyen naturális, nyomasztó környezetben történő látványa a bíróság meggyőződése szerint megvalósítja a kiskorúak személyiségfejlődésére ártalmas közreadás törvényi tilalmát."
a 16 éves nem kiskorú, az a 14. alatti. ezt illene tudni hombárfejűéknek a sóhivatalban.
Chipi333 2010.01.27. 20:36:56
velvet.hu/sztori/2009/10/24/zombinak_nezte_elutotte/
tvblog 2010.01.27. 20:37:34
no mail, no problem 2010.01.27. 20:39:18
@DSityu: az a baj, hogy az ortt nem sóhivatal, hanem kurva nagy, kontroll nélküli hatalma van. és a határozatok indoklásán látszik, hogy a hatalom mellé elképesztő sötétség és előítélet társul. én azokat az indoklásokat bírtam a legjobban, amikor valami mucsai trágyalapátolóból előléptetett pártcsinovnyik az egyértelműen politikus gazdája óhaját tükröző elmarasztaló végzést "szakmai" érvekkel támasztja alá, és osztja az észt, hogy kell műsort készíteni és vezetni.
no mail, no problem 2010.01.27. 20:44:12
Rockie 2010.01.27. 20:53:10
Konklúzió: a TV haldoklik, legalábbis az igényes, kulturált emberek nem nézik, pont ezek miatt. Más kérdés, hogy szerintem a karikák nem hozzák meg a kívánt hatást...
Trejo 2010.01.27. 21:06:41
A híradó egy katasztrófa, ma azzal harangozzák be, hogyan vertek össze szerencsétlen nőket egy szado-mazo filmforgatáson. Aztán jön az összes többi bulvárszagú hír.
Utána a celebek félrekúrásainak szágáját ismerheti meg a csemete, majd agyrohasztás a köbön, a napi baszások közt adag.
Az ORTT elmehet a jó büdös picsába! Én is szeretnék azért fizut kapni, hogy dülleszkedjek, kurvázzak és semmit ne csináljak!
misztikus alfahím 2010.01.27. 21:09:05
Az ORTT egy nagy kalap szar. Pénznyelő. Ingyenélő rohadékok gyűjtőhelye.
2.
div.entry p{
float: left;
}
div.post img {
margin-right: 0;
}
de szebb lenne a három képet listába tenni és olyan szélesre vágni a 3 képet, hogy elférjen egymás mellett kis margóval.
Mr. Ligthman 2010.01.27. 21:11:21
Így mindenki jól jár, és még jó célt is szolgálhat: az adó bűnhődik, az ORTT gyakorolhatja idióta felsőbbrendűségét, és lesz egy kis lóvé, amit a kiskorúakra lehet költeni.
közlekedő edény 2010.01.27. 21:14:00
Bmw 2010.01.27. 21:37:08
és hogy mit engedek meg a gyereknek. Lassan már a
Mici-Mackó is karikával megy .
thinker_ 2010.01.27. 21:50:34
ezek nem láttak még erőszakos filmet.
a Katonában semmi erőszak sincs.
Punxsutawney Mormota 2010.01.27. 22:01:08
xido 2010.01.27. 22:47:50
Adjanak a tévék olyat,ami nem sérti a mimóza lelküket..a filmekből meg ne csináljanak ORTT cut verziót,mert az meg a rendező szerzői jogainak a megsértése:))
Nyomek 2010.01.27. 22:51:25
Egy fiatalokból álló banda a törvény pontjai alapján előadták, hogy az Egri csillagok (és több más alapmű) is 18-as karikát és a legdurvább besorolást kellene kapjon (majdnem pornófilm).
Erre az ortt-s főfasz nő aszondja: "...tehát Önök 18-as karikát akarnak az Egri csillagokra?" A csávó higgadtan válaszolta azt, amit egyébként így kellett volna: "Nem, te fasz, azt akarom mondani, hogy az impotens törvény, amit szolgáltok, olyan érthetetlen seggfejek alkotása, amilyen te is vagy."
Ritkán látni normális mozifilmeket tévében, pláne kivágások nélkül, sajnos be kell látni, hogy ez nem a csatornák hibája. Átestünk a ló túlsó oldalára, túlszigorítottuk az egészet. Azért írom, hogy "mi", mert mi vagyunk a választók, azaz a felelősek.
Itt is gyülekezni fognak a "TV2 megérdemelte" típusú hozzászólók. Na, ők majd megmondják, miért is jó az a kurva karika, meg a kivágás, meg a 23:00-05:00-ig bemutatás.
ijontichy 2010.01.27. 22:58:55
Na az ilyen mondatok pedig károsítják azok idegrendszerét, akik megtermelik azt a pénzt, amiből azok, akik ily mondatok felbüfögésére képesek, túl sokat kapnak, létük társadalmi hasznossága pedig erőteljesen megkérdőjelezhető. Ez hatványozottan igaz az ORTT nevű gittegyletre, akik társdalmilag teljesen haszontalan voltukat kívánják a tárgyalt típusú esetekben tanúsított ügybuzgóságukkal leplezni.
Amúgy, teljesen mindegy, milyen karika rongálja a tévékészüléket, az, hogy mit nézhet meg a gyerek, teljes egészében a szülőn múlik, s egyben az ő felelőssége (és hülyesége) is. Viszont, ha jól tudom, az ORTT-nek még nincs gyámjoga a szülők fölött.... még!?! ajaj... félek most ötletet adtam?!?
PS.:
@tory_t: riszpekt!
Netuddki. 2010.01.27. 23:09:33
Ha a KATONA című filmért 90 percre kikapcsoltatják, akkor szerintem a benkő fszát lóbálja meg hasonló rémtettekért legalább 9 hónapra ki kellene kapcsolni.
Hol van itt az arányosság kérem?
Netuddki. 2010.01.27. 23:20:02
algi 2010.01.27. 23:43:27
A 18-as karikába tartozik minden, aminek "meghatározó eleme az erőszak". 16-os karikát csak az kaphat, ahol az erőszakot közvetve ábrázolják. Én ezt úgy értelmezem, hogy egy Bud Spencer és Terence Hill filmet is 18-as karikával kellene vetíteni, elvégre közvetlenül ábrázolja az erőszakot, nem közvetve.
De az nem igaz, hogy A katonában naturális lenne az erőszak.
nahát-nahát 2010.01.27. 23:47:03
Amikor a gyereked a játszadozó bocsokat nézi, és te ott hagyod pár percre - mondjuk főzöl, dolgozol, a másikra figyelsz - mire visszanézel már egy agresszív baromságot promóznak....
Igazatok van, nem kellenek a karikák. Amire azt kéne tenni, annak nincs helye a TV-ben, maximum fizetős, kódolt csatornákon, vagy egyszerűen nézze aki akarja DVD-n. Azt hiszem a felnőtteknek sincs szüksége a folyamatos erőszakra, meg depresszióra....
privateer 2010.01.28. 00:47:25
algi 2010.01.28. 02:14:45
Tehát azt mondod, hogy az erőszakos filmeket adják ki igényes DVD-ken és fizetős csatornákon, a gyereknek meg jó a reklámmegszakításokkal teli, dilettánsok általá agyonvágott, megcsonkított verzió?
Szerintem aki igényes a gyerekére, az nem hagyja ott a tévé előtt, mert más dolga van, hanem olyan tevékenységgel foglalja le, amiről tudja, hogy micsoda. Pl. betesz neki egy gyermekműsoros DVD-t. Egy olyat, ami igényesen van authoringolva és a kép- és hangminősége elég jó, hogy csak kevéssé rongálja a gyermek fejlődésben levő érzékszerveit.
flimo13 2010.01.28. 02:24:55
lutria 2010.01.28. 03:01:30
szbszig 2010.01.28. 03:11:48
Bónuszkérdés: Ha az AB azért törölte el most a vagyonadót, mert az adózó, azaz a kötelezettségekkel terhelt fél "egyoldalúan viseli a kockázatokat", amikor saját magának kell felbecsülnie az ingatlana értékét, akkor ez az indoklás nem áll meg itt is: azaz hogy a tévécsatorna viseli a kockázatot, milyen karikával adja le a filmet, az ORTT meg utólag állapítja meg, hogy neki tetszik-e a besorolás, vagy sem?
szbszig 2010.01.28. 03:45:53
2010.01.28. 03:48:25
S@nyci ® 2010.01.28. 03:54:33
Tessék mondani, az ORTT-ben mi alapján döntik el, hogy mi milyen számú karikát érdemel?
A kérdésem a mesékre is vonatkozik. (PL: Piroska és a farkas, meg levágják a sárkány fejét, forró vizet a kopaszra, stb.stb.)
Akkor jöjjön egy mindennapos műsor is „főműsoridőben”. A Híradó. Nem látok karikát sem, pedig ott folyik a gyilkolás, a vér, a robbantgatás, tömegkatasztrófa sok-sok áldozattal.
A politikusok mutogatása (beszéde is) is megérdemelne egy 18-as karikát!
Ja, nem is.Rögvest kettőt.
S@nyci ® 2010.01.28. 04:58:29
Az egész életed az erőszakon alapszik.
A születésedkor is erőből és piros krarikán jöttél át, és rögtön fel is sírtál.
És haláloddal végződik.
Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.28. 05:08:44
Minden bizbaszon van már karika. Ez amolyan struccpolitika. biztos ami tutti kibasszuk a karikát abból baj nem lehet. A feljelentgetőknek pedig de kibaszott sok idejük van ilyen faszságokra.
nehülyéskedj 2010.01.28. 05:10:59
Egyébként nagy marhaság a karikázás. Máshogy kellene megoldani, ha egyátalán kellene!
Dr Kangörény 2010.01.28. 06:25:10
Ez kb olyan, mintha adózási kérdésben azt mondaná az APEH, hogy nem válaszol, oldd meg, ahogyan akarod a gondodat. Aztán elkezd ellenőrizgetni és megállapítja, hogy rosszul jártál el, és a nyakadba vág egy bírságot.
Pipas 2010.01.28. 06:39:26
Nem egyszerűen arról van szó, hogy élvezhetetlenné teszik az alkotást, hanem arról, hogy ráadásul megváltoztatják a mondanivalját, esetleg teljesen ki is herélik a filmből.
Kíváncsi lennék mi volna, ha csinálnánk egy filmet a holokausztról és kikozmetikáznánk belőle a 'csúnya' részeket, hogy lemessem 12-es karikával. Gondolom az egész világ hörögne, hogy holokauszttagadást követtünk el...
Ne, nem is nézek tévét vagy 15 éve...
Eric_Cartman 2010.01.28. 07:20:42
Ti még minket is megvágnátok, ha ott lennénk. Pedig bazmeg, nem is káromkodunk. Max. csak Kyle, az ármánykodó zsidó.
manes 2010.01.28. 07:42:25
Deme 2010.01.28. 08:07:43
A film felfogható mint egy műalkotás, ami úgy teljes, ahogy van. A Dávid szobor kukiját se vésik le, ha iskolások mennek megnézni... Ugyanilyen gyalázat a filmben lévő reklám. A film által felépített hangulatot/feszültséget egy másodperc alat tönkreteszi egy jól irányzott tamponreklám...
A karikázásról le kellene szokni, szerintem egy szülő nem ez alapján dönt, hogy megnézheti-e a gyerek vagy ne...
Deme voltam
walker57 2010.01.28. 08:57:14
Játék az idővel és a karikákkal,miközben a gyerek személyisége a családban a családtól dől el.
Ha megpiszkálná valaki, lehet alkotmányellenes a karika meg a vetíthetőség időpontja is,hiszen jogom van a kultúrához mindenféle kötöttség nélkül.
A büntethetőség akkor állna fent, ha köteleznének korosztályokat,hogy nézzék meg a filmet és nem akkor, amikor szabadon eldöntheti megnézi-nem nézi ha meg még olyan korú, akkor a film beharangozójában eldönti arra jogosult törvényes képviselője.
A gyerek meg büntiből számítógépen gyilkolászhat-pornózhat-chatelhet éjjel kettőig akár...elvégre ott se karika se kontroll.
walker57 2010.01.28. 09:03:51
Teljesen igazad van. Az összes magyar népmese erőszakkal teli.(sárkány-farkas, kisgömböc,vas(és edény)orrú bába,....)
El kell égetni Benedek Elek könyveit, be kell tiltani János Vitézt, Toldit és a többi borzalmat.
Marad Győzike, mert ő csak hülye
Mike36 2010.01.28. 09:32:12
Pl. az echo hányszor sötétült el?
ha meg az ortt marad, alapból húznék el a tv társaságommal az országból, és sugároznékl műholdról, még a tetves karikákat sem tenném ki többé, az ortt meg bekaphatja
Mike36 2010.01.28. 09:35:06
Mike36 2010.01.28. 09:43:47
de anno KÉJ a Zinternetet is meg akarta rendszabályozni
RobDN 2010.01.28. 09:46:17
Már kb 3 éve abszolut nem nézek tv-t. Híradót sem. Elő sincs fizetve, azt sem tudom milyen csatornák jönnének be előfizetés nélkül, mert nem érdekel. A tv-t csak a konzolokhoz és a letöltött filmek, sorozatok nézésére használom.
SimiTomi 2010.01.28. 09:52:00
Megérdemlik egymást, úgy ahogy vannak. Leginkább betiltanám mindkettőt. Vagy mindhármat, az RTL-lel együtt.
cukorborsófül (ex-mesterséges) 2010.01.28. 10:04:11
FaBRiK 2010.01.28. 10:04:26
Nem szeretem a ker. tévéket, de az ORTT milyen jogon vonja meg a lakosságtól a tévézés lehetőségét, amikor egy vállalkozó hibázik?
A tévéknek létre kellene hozni egy érdekvédelmi szervezetet és bemondani az unalmast. Ennyi lenne a megoldás.
Amióta ez a szemét banda létrejött, azóta létezik a cenzúra. A gyerekek fejlődése a DVD-k korszakáben nem az ORTT-n, hanem abszolút a szülőkön múlik. Az ORTT meggebedhet, mert a kiscsákó előveszi a DVD filmet és megnézi a pengét napjözben a saját szobájában a DVD-jén, vagy letöltve a PC-n. Ennyi.
Úgyhogy ORTT-t nem kell felszámolni. Menjenek el nyaralni és maradjanak ott. A fizetésük maradhat, csak ők is maradjjanak: KUSSBAN!
Nemtudommicsoda 2010.01.28. 10:06:19
-12 éven aluli nézőben félelmet kelthet, illetve amelyet koránál fogva nem érthet meg vagy félreérthet. Az ilyen műsorszám minősítése: tizenkét éven aluliak számára a megtekintése nagykorú felügyelete mellett ajánlott.
- 16 éven aluliak fizikai, szellemi vagy erkölcsi fejlődésének kedvezőtlen befolyásolására alkalmas, különösen azáltal, hogy közvetett módon utal erőszakra, illetve szexualitásra, vagy témájának meghatározó eleme az erőszakos módon megoldott konfliktus. Az ilyen műsorszám minősítése: tizenhat éven aluliak számára nem ajánlott. Megfelelő jelzéssel ellátva 21.00 és 05.00 óra között tehető közzé.
- a kiskorúak fizikai, szellemi vagy erkölcsi fejlődésének kedvezőtlen befolyásolására alkalmas, különösen azáltal, hogy meghatározó eleme az erőszak, illetve a szexualitás közvetlen, naturális ábrázolása. Az ilyen műsorszám minősítése: tizennyolc éven aluliak számára nem ajánlott. A műsorszám csak 22.00 és 05.00 óra között tehető közzé, megfelelő jelzés feltüntetése mellett.
- a kiskorúak fizikai, szellemi vagy erkölcsi fejlődésének súlyosan kedvezőtlen befolyásolására alkalmas, különösen azáltal, hogy pornográfiát vagy szélsőséges, illetve indokolatlan erőszakot tartalmaz. A műsorszám nem tehető közzé.
A besorolásról az ORTT dönt 2/3 többséggel.
Tanultam a médiatörvényt:)
cukorborsófül (ex-mesterséges) 2010.01.28. 10:11:03
ami úgy jön ki, hogy a kormányoldal által delegált és az ellenzéki oldal által delegált tagoknak egyenlő szavazatuk van.
(SZDSZ persze ellenzéki, szóval lehet találgatni, hogy melyik oldalnak van meg mindig a többsége)
cukorborsófül (ex-mesterséges) 2010.01.28. 10:15:21
igenis kellene (és a jövőben lesz, külföldön már látni erre kezdeményezéseket) olyan szabályzás, hogy kiskorú gyerek ott se nézhesse, tölthesse le a horror-pornót.
Ezt azért kell bevezetni, hogy ne halljunk nap mint nap olyan híreket, hogy a kiskorú M- Jzsika és K. Petike hogyan alázták meg 12 éves társukat és vették fel videóra, majd rakták fel youtube-ra.
aki szerint meg nem kell egész végig kinnt lennie a korhatár-jelzésnek, az nyilnván sosem kapcsolt még rá egy éppen futó film közepébe, hanem csakis mindig a film legelejétől nézi az adott csatornát.
lina.hb 2010.01.28. 10:19:11
2001-ben levetítette 16-os karikával. 2002-ben ezért az ORTT elmarasztalta. Ekkor a TV2 bíróságra megy, aki helyben hagyja az elmarasztalást.
Erre 2003-ban még 1x levetíti ugyanazt ugyanabba a műsorsávban, ugyanúgy.
Miért csodálkozik, hogy a vége megint ugyanaz?!
Kérdés persze hogy a bíróság ítélete valóban a 2003-as ismétlés előtt született-e. Ha igen, a TV2
idióta, ha nem akkor meg bevállalták és nem jött be.
- Anya Peti megint megvert...
- Hogyan tőrtént?
- Úgy mint tegnap. Megint kicsúfoltam.
pengusz 2010.01.28. 10:21:44
Picur87 2010.01.28. 10:40:11
Mintha nem lenne elég az újraszinkronizálás (kicsit durvább szavak eltüntetésével ( ez egy szar = ez elég béna) és agyonvágással (szex és new york light :D - szánalom). Élvezhetetlen. Az ORTT meg csessze meg a karikáit.
Samott 2010.01.28. 10:46:03
lina.hb 2010.01.28. 11:05:12
Végig olvastam a határozatot. Ott az indoklásban megtalálható az eljárási előzmények részletezése.
Persze, olyan társadalomban ahol az emberek többsége a hivatalos iratok rendelkező részének a vastagon szedett első 10 során kívül semmit nem olvasnak el a továbbiakban, ott könnyű a véleményt egy 5 soros posztban formálni....
tvblog 2010.01.28. 11:05:22
Sértődésről pedig szó sincs, még ki is lett emelve a bejegyzés apropója: a műsorváltozásról való tájékoztatás, a példa, hogy miképpen is néz ki egy ilyen határozat és leginkább az a bizonyos 7 év. Mi miatt kellene megsértődni?
tvblog 2010.01.28. 11:07:40
lina.hb 2010.01.28. 11:11:31
Soha nem értettem.... Vannak unatkozó otthon ülő emberek, akik nézik a TV-t és így szólnak:
-Felháborító! Jelentsük fel gyorsan őket!
Hihetetlen mire rá nem érnek egyesek.... Ha nem teszik el kell kapcsolni.... Én is szinte csak a mesetv-t hagyom nézni a gyerkőcöknek az interneteni, ill. konzervet. Ennek ellenére eszembe sem jut feljelentgetni senkit.
Samott 2010.01.28. 11:25:17
tvblog 2010.01.28. 11:55:38
De félre ne érts, nem akarlak meggyőzni. Ha ezt akarod hinni, szíved joga.
Samott 2010.01.28. 12:10:53
Underdog 2010.01.28. 18:14:29
DSityu 2010.01.28. 21:05:56
"aki szerint meg nem kell egész végig kinnt lennie a korhatár-jelzésnek, az nyilnván sosem kapcsolt még rá egy éppen futó film közepébe, hanem csakis mindig a film legelejétől nézi az adott csatornát."
Ha valaki nem látja a film elejét, még akkor is meggyőződhetne pl. a teletexten a besorolásról és nem kéne az egész műsor alatt világítani annak a k. karikának.
Most jöhetsz azzal, hogy nincs mindenkinek teletext a tv-jén, meg nem minden csatornán van ilyen szolgáltatás. Na ja.
jewel79bp 2010.01.28. 22:07:28
zolee0010 2010.01.31. 13:19:49
ennyinek kellene lennie a hirnek
Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2010.02.01. 15:17:06
Idegemre mennek a gagyi műsoraikkal. Ha végre lenne olyan műsor, amit megnéznék az éjjel 2-kor kezdik vetíteni.
Gondolom az ingyenélőknek, akik nappal nem járnak munkába és addig alhatnak, ameddig csak akarnak.
Ezért inkább hanyagolom mindkét csatornát.
Persze ebbe még nem fognak belepusztulni - most még - de sok jót nem jósolok e két csatornának. Úgy tudom - a hírekből - a TV2 már haldoklik (költségtakarékosság, műsorok megszüntetése stb.)
Talán egy szakember kellene, meg némi marketing, hogy olyan műsorválasztékot kreáljanak, amely a nézőket is vonzza.
De mindez engem nem érint. Felőlem csődbe mehetnek.
Az utolsó 100 komment: