A magyar nép kedvenc filmjei - múlt héten
Bud Spencerékkel nem lehet mit kezdeni. Az általában Terence Hill társaságában bunyózó olasz bármikor, bármelyik csatornán kerül képernyőre, nem ad esélyt a konkurenciának. Ha esti műsorsávról van szó, akkor napi és heti rekordokat döngetnek a BS-TH filmek, ha délutáni sávba kerülnek véletlenül, akkor pedig az aznap esti választásokat is lepipálják. És mindez a letöltések meg a 999 forintos DVD-k világában. Valami oka csak van annak, hogy több mint egymillióan mindig a tévében akarják nézni a nagy párost, reklámok ide vagy oda.
Mindezt a múlt heti nézettség apropóján írom, hiszen a vasárnap esti Különben dühbe jövünk könnyedén pipálta le Nicole Kidmant, s valószínűleg bármelyik ellenfél hasonlóképpen végezte volna. Most már csak az a kérdés, hogy akkor jön-e el a kánaán, ha minden este a Bombajó bokszoló és az Ördög jobb és bal keze fog menni? (Az adatokat az AGB állította elő laborjában és a teljes lakosságra vonatkoznak. Na, nem mintha a fiatalok között nem Bud Spencerék lennének a legjobbak.)
- Különben dühbe jövünk – 1 557 790 néző
- Földre szállt boszorkány – 1 070 609 néző
- Botcsinálta túsz – 758 792 néző
- Irány Colorado! – 743 146 néző
- A legenda – 695 854 néző
- Alvilági játékok – 688 614 néző
- Jégi dicsőségünk – 672 894 néző
- Nincs alku – 556 716
- Megvagy! – 528 943 néző
- Gyerekek vagy egyebek – 504 521 néző
- ratingfanatikus
83 kommentA bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Bud Spencer dedikál (videó!) 2011.02.01. 09:05:28
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Skatulya bácsi megmondta 2011.01.31. 22:22:18
Vagyunk vagy 100ezren ebben az országban, akik ilyen, a többiek számára megmagyarázhatatlan őrülettel imádjuk a két bálványt!
Egyszerű, viszont jó sztori; slágeres és k.rva jó zene; két rohadt jó karakter; állandóan vicces verekedés stb.
Vogon 2011.01.31. 22:44:27
trafikuty 2011.01.31. 22:46:19
Danny89 2011.01.31. 22:51:18
2011.01.31. 22:52:59
Pozítiv oldalról: 2 hatalmas karakter, önfeledt kikapcsolódás, mindegyik részt láttam 100-szor, 990 forintos BS-TH DVD-ből kerek 40db sorakozik a polcomon. De mindannyiszor ugyanolyan jót tudok szórakozni, a bunyókon röhögni, mintha először látnám. Ezek a filmek már letették a névjegyüket az asztalra.
Szpájk 2011.01.31. 23:03:41
Ezért most sem néztem meg, kinőttem belőle, de annyi száz, hogy Mario Girotti angol keresztnevét Terence-nek, és nem Terrence-nek írják.
milliárdos 2011.01.31. 23:20:52
csakúgybelepofázok 2011.01.31. 23:23:03
Ez összesen 7.777.879 fő !!
Lehet volt már róla szó korábban, de
Hogyan is "számol" az AGB ???
(Na majd jól visszaolvasok...)
smartdrive 2011.01.31. 23:24:13
csakúgybelepofázok 2011.01.31. 23:28:32
www.agbnielsen.com/whereweare/dynPage.asp?lang=local&id=98&country=Hungary#3
1040 háztartás!!!!
Hát mit ne mondjak, Ku..a reprezentatív a felmérés....
Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2011.01.31. 23:36:53
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.01.31. 23:39:16
KékFény6 2011.02.01. 00:46:02
Emlékszem, pár éve még 1-2 éves filmeket adtak hétvégente.
bioLarzen 2011.02.01. 01:49:44
bio
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.01. 01:55:11
de manapsag fomusoridoben...
ez az orszag visszafejlodik
gitáros 2011.02.01. 02:34:31
De azért lássuk be, ritka rossz film ez. Gagyi sztori, hihetetlenül tré "filmzene" (nem a "sláger" maga, hanem a film egészét tekintve), borzalmas papírmasé-karakterek tömege, katasztrofális hang (sokszor nincs zaj vagy "tömeghang"; ez mondjuk lehet a szinkron hibája, valahonnan úgy rémlik, eredeti hangsáv nélkül készült a szinron) estébé, estébé...
-ling 2011.02.01. 06:34:29
a fimjeik zöme valóban eszméletlen gagyi. de hát számít ez?
TroppauerHümér 2011.02.01. 07:27:37
Kürüsüly 2011.02.01. 07:53:00
Ezek az eredmények nem lehetnek igazak.
dr.mendelényi 2011.02.01. 08:13:08
Kabarészínész 2011.02.01. 08:33:59
A baj csak az, h elég sokan olyan helyzetben vannak, h csak az antennás tévét nézik, azaz m1, tv2, rtl. és ezen kevés választások miatt ilyen nagy a retekklub nézettsége. azt nézik, mert nincs más. az pedig lenyomja a szart a torkunkon (VV) mert azt hiszi van nézettsége. én pl. már csak comedít, vagy paprikát nézek.
2011.02.01. 08:42:15
2011.02.01. 08:43:14
Today05 2011.02.01. 08:44:49
1: HETI nézettségi adatok ergo nem NAPI hanem az egész heti toplista (eh olvasni kéne megtanulni fikázás előtt)
2: mérés: ha nem értesz hozzá, ne szólj hozzá, az a mérés sajnos hihetetlenül pontos. erről szól a matematikai statisztika, ha nem hiszed, iratkozz be egyetemre, és tanuld meg, de akkor az olvasással kezd.
egyébként bele van kalkulálva az is aki csak a felszíni sugárzású adókat nézi, habár azok nincsenek túl sokan. És nem nem azért nézik a szart mert azt teszik eléjük, hanem azért, mert el sem jut az agyukig, hogy lehetne csatornát is váltani, nincs is rá igényük.
Ez igaz az élet szinte minden területére: legyen az politika is akár, miért van hogy még mindig megszavazzák ugyanazokat az embereket, akik többször bizonyították, hogy alkalmatlanok?
odamondó 2011.02.01. 09:16:27
BS - TH filmek + Louis de Funes amiken ott lehet ragadni igaz már mind láttam vagy 10milliószor :) de az egész családban körbenézek az 50től a 0ig mindenki imádja.
polpetti 2011.02.01. 09:16:39
Bellagio 2011.02.01. 09:16:43
Nem attol reprezentativ egy kutatas, hogy sokan vannak benne. Olvass el egy konyvet a kutatasmodszertanrol, az megmagyarazza. Hidd el, nagyon erdekes tema, tenyleg!
2011.02.01. 09:19:33
Gazuzem 2011.02.01. 09:23:18
2011.02.01. 09:30:37
1. A vígjátékokat szeretem, mert azért nézek tv-t, hogy kikapcsolódjak.
2. Ha bekapcsolom a tv-t, a legtöbb csatörnán éppen ölnek. Ha nem egymást ölik, akkor valami szörny gyilkol, vagy katasztrófában múlik ki több ezer embertársunk, közben pedig hozzáillő sikoltozások-hörgések-jajgatások hallhatóak. Nem szeretem.
3. Másik lehetőség, hogy való világot, telejósdát, idióta betelefonálós játékot nézhetek, esetleg elmesélik egy híradóban, hogy aznap hány baleset volt, hol raboltak ki egy nyugdíjas nénit, ki lopott, ki ölt, stb. Nem szeretem.
4. Leonsio, Jockey Ewing, homok assznya, elvált feleségek, pasi után kuncsorgó szinglik, fiók a klubból. Soroljam még? Nem szeretem.
5. Megtudhatnám még, hogy milyen nehezen fogják ki a rákokat az északi tengeren, hogyan billogoznak marhát, mit tegyek, ha hirtelen egy egyenlítői őserdőben találnám magam, mit tett John smith mikor a kert végi csatornából kimászott egy aligátor, hogyan készül egy amcsi motor, és ógy általában hogyan csinálják. Na, ezek már érdekesebbek, de csak elsőre-másodjára. Sokadszorra már nem nézem.
6. Még marad a sport, de abban mreg legtöbbször nem vagyunk érintettek.
Na, akkor mi marad? Ha néha jön egy kis vígjáték. Már amennyiben jó. És a BS-TH páros jó, ezredszer is.
2011.02.01. 09:31:39
Ennyi elég is lett volna. :)
Peter Blau 2011.02.01. 09:33:55
Rajtuk nőttem fel, nem lehet megunni :-)
A másik ilyen Louis De Funes a gumiarcú :-)
2011.02.01. 09:39:59
Nekem egyébként az az érzésem manapság, hogy minden csatornán helyszínelők, kórboncnokok nyüzsögnek. Kár, hogy nem érdekel. Szinte felüdülés a BS-TH film. Már csak azt lenne jó megtudni, hogy ezt a rendőrségi helyszínelős, mindent ellepős halmot tényleg ennyire csipázzák az emberek?
hotelalfa 2011.02.01. 09:42:31
Mert ahol a ket oreg felbuklkan ott mindenki a csilis babot es a ket kopet isteniti. EZ IGY VAN JOL! ;)
Today05 2011.02.01. 09:42:46
2011.02.01. 09:43:31
Domenico Dicanio 2011.02.01. 09:44:08
én a pornóval vagyok így :)
Peter Blau 2011.02.01. 09:44:14
2011.02.01. 09:50:17
Én imádom őket. Nem is tudom milyen filmet kellene a másikon adni, hogy ne őket válasszam. Azt hiszem így erősen közeledve a 40-hez már nem fogok megváltozni.:)
Escobar888 2011.02.01. 09:57:40
Nem mellesleg simán megnézhetik a gyerekek is karika nélkül.
Nyilván, hogy vannak tartalmasabb és sokkal jobb filmek is, de ezek örökzöld klasszikusok.
Több generáció nőtt fel rajtuk és szép emlékeket ébreszt.
Fanyalgók mindig lesznek. Nem lehet mindenkinek egyforma az ízlése.
pepin_nymburk 2011.02.01. 09:58:35
Viszont aki úgy emlékszik, hogy korábban 1-2 éves hollywoodi filmeket nyomtak a retekklubon, meg tv2-n szombat-vasárnap, az szedjen Cavintont. Direkt a legolcsóbb szutykot nyomták mindig, és szigorúan 4-5 évnél öregebb kasszasikerek jöhettek csak szóba....
Lefetyke 2011.02.01. 09:59:18
Egyébként az a boszorkányos film nem jelent igazi konkurenciát semminek. És lehet, hogy Bud és Terence nem nyomná le mondjuk a Mátrixot vagy Indiana Jonest.
De ettől még örökzöldek, az aranyköpéseikkel együtt! A Puffin ereje legyen Velük!
Medgar 2011.02.01. 10:10:20
BS és TH ebből a szempontból tényleg ideális választás, a sztori egyszerű mint a faék, a főszereplők szerethetőek viccesek, és az egész család együtt nézheti.
mákosnudli 2011.02.01. 10:15:31
De csak akkor szeretem őket, ha együtt játszanak, külön-külön nem.
zuulululu 2011.02.01. 10:20:25
Egy uj mufajt teremtettek a filmezesben, de ezt csak ok tudjak muvelni, es sajnos ha meghalnak, akkor el is tunik veluk. De akkor belolem is egy kis darab!
Azok a poenok, azok az arcok az ellenfel soraiban, amikor osszegyulnek mondjuk BP kore, es vigyorognak hogy most peppe zuzzak, nezzetek meg csak egy-egy arcot, az mar maga kuriozum, nem tudom honnan szalajtottak azokat az alakokat, de ez is mutatja hogy hibatlan alkotasok! Es az a hangulat ami lejon a filmekbol, az 60-70-80as evek gondtalan amerikaja, napsutes, szabadsag, eletorom.
Legnagyobbak mindorokke!
Medencefűtés · http://sun-pool-heating.com 2011.02.01. 10:25:54
(Kincs ami nincs)
lajafix 2011.02.01. 10:54:01
Kellemes meglepi volt vasárnap este a reteken a film.
TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2011.02.01. 10:58:55
Pl. aki belemegy a mérésbe, annak valószínűleg kevésbé fontos a magánélet (privacy) sérthetetlensége. Magyarul: A nézettség mérésében résztvevő családok többsége kevésbé elutasító a magánélet szentségét sértő dolgokkal szemben. Igen, így kevésbé elutasítóak pl. a napi valóságshow műfajjal szemben is.
Gondot jelentenek a műsorrögzítős csomagok, a megállítható műsor (Két film közül a jobbat rögzíted és nézed később, a rosszabbat élőben. De a jobbat többször nézed meg a reklámmal együtt). Gondot jelent a mobiltévé. Gondot jelent a számítógépbe épített tévétuner.
A baráti körrel (vagy éppen sportkocsmában kivetítőn) nézett sportműsorok esetében is akad ám gond, ugyanis nem nézőhöz, hanem készülékhez kötődik a mérés.
Olykor egyszerre több ilyen hatás is érvényesül. Erre jön még a mérés hibahatára, stb.
OldFish 2011.02.01. 11:02:29
És ez most nem a BS+TH filmekre vonatkozik, mert imádom őket, ha nem úgy összeségében...
lajafix 2011.02.01. 11:09:53
Torrente I. 2011.02.01. 11:15:35
Torrente I. 2011.02.01. 11:16:46
ave 2011.02.01. 11:18:01
Torrente I. 2011.02.01. 11:24:04
Engem már nem érdekel, és azt gondolom, hogy egy vezető tv csatornának azért illene frisseb, nem értéktelenebb, hangsúlyozom frissebb dologgal futnia.
Ma már nem ez az egyetlen forrás ahol meg lehet nézni régi filmeket.
pernahajder Campbell 2011.02.01. 11:27:41
Tessenek adni valami tisztességeset, azt fogom nézni. Ha nem, akkor nézem a BS-TH-t. Ha az sincs, nem nézek semmit.
naat2 2011.02.01. 11:30:14
8-10 évesen tökéletesen élvezhető (később is, sőt néhány poén csak így jön át), semmi agresszív nincs benne. A szombat/vasárnap reggeli rajzfilmek sokkal durvábbak.
Torrente I. 2011.02.01. 11:33:49
Bellagio 2011.02.01. 11:38:38
A maganelet serthetetlensege erdekes felvetes, ilyen megkozelitesrol meg nem hallottam.
A tobbi megjegyzesed viszont - ahogy azt lajafix emlitette - mind bele van kalkulalva. Ugyanigy van peldaul a nyomtatott termekek piacan, azokat is tobben olvassak peldaul a fodrasznal, megis lehet merni. A tobb tuner, musorrogzites, stb. merese mar mind megoldhato manapsag.
lajafix 2011.02.01. 11:51:44
Én ezzel a nikkel nem mondanék olyanokat, hogy "rre a poros együgyű amúgy 25-éve még elfogadható filmre, ilyen hervadt nosztalgikus álmodozással néz másfél millió ember. "
Csak semmi buzulás! Puta madre! :)
Pávor Jál 2011.02.01. 11:54:54
foeniculum 2011.02.01. 11:56:10
a Duna tévé ugyanis Annie Girardot és Philippe Noiret Főszereplésével leadta az Ellopták Jupiter fenekét c. 1980-as francia klasszikust.... én most inkább rájuk szavaztam.
Doktor Spider 2011.02.01. 12:03:02
Lord Ickenham 2011.02.01. 12:10:42
TitiRobin 2011.02.01. 12:15:00
Torrente I. 2011.02.01. 12:15:25
Fotósképző · fotoskepzo.hu 2011.02.01. 12:24:00
Az 1970-80-as években még normális ritmusú, értelmesen és kényelmesen feldolgozható, szórakoztató filmeket készítettek. Ezért azok sokkal jobban kikapcsolnak, természetesebb és ezért jobb élményt adnak.
A mai filmek tele vannak logikai és tudományos tévedésekkel, erőltetett történetekkel, hihetetlen baromságokkal – mindez kizárólag a pénzcsinálás érdekében. Ma már nem fontos a történet, csak a bevétel. Minden mai filmkritika azzal kezdi, hogy az elmúlt héten mennyit hozott a film és ezen keresztül értékelik azt.
A régi filmek meg töretlenül fogynak, és nem csak a 900 Ft-os áruk miatt.
Hanem azért, mert azok igazi filmek voltak – pontosabban azok ma is. És ez e lényeg!
emerico 2011.02.01. 12:31:46
Én is szeretem a "Piedónés" filmeket, de könyörgöm, kétszázszor láttam mindegyiket.
Szilveszterkor is a Buldózer volt az RTL Klubon este kilenc körül.
De úgy tűnik, nekünk ez is megteszi.
Layosh 2011.02.01. 12:40:08
lajafix 2011.02.01. 12:41:19
Én is várom a negyedik részt. Mondtam az asszonynak hogy tavasszal 6 év után elviszem a moziba a Torrente 4re. Azóta 2 hetente kell vele színházba mennem... :-)
white zimbabwean 2011.02.01. 12:42:31
pisda 2011.02.01. 12:53:51
Egyébként a fanyalgóknak is igazuk van kicsit sok lett már belőlük, túl sokat ismétlik őket. A filmipar nem BS-TH párosnál ért végett.
Emerico én szilveszterkor a barátnőmmel voltam, szórakoztunk. Szilveszterkor nem TV-t kell nézni.
Kürüsüly 2011.02.01. 12:55:36
A mérés ezek szerint jó, nincs remény.
TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2011.02.01. 13:12:26
Nem is lenne szerencsés ezek figyelembevétele érdekében hozzányúlni a módszertanhoz, a néző definíciójához, hiszen a mérés legfontosabb erénye, hogy *önmagával összehasonlítható*,
Látod a trendeket, és tudsz a múltból következtetni.
A módszer hiányosságaival annak kell számolnia, aki a reklámidőt megveszi, aki viszont eleve sokkal több szempontot vesz figyelembe. Illetve az egyes szerkesztőségeknek.
@Bellagio: Egy része a szempontoknak mérhető lenne, de ennek ellenére nem mérik. Nem is lenne igazán értelme mérni. Ugyanis a néző definíciója sok esetben "önkényesen megválasztott" és számos más olyan szempont van ami miatt nem tudsz teljesen pontos lenni.
Ki a néző? Aki a műsort élőben nézi? Aki az adásidő napján de késleltetve nézi meg? Aki a rákövetkező 24, 48 vagy 72 órán belül megnézi? Aki később megnézi? Aki végignézi, vagy aki legalább X percre belenéz? Aki valóban nézi is a műsort? Vagy aki úgy gondolja előtte is, utána is azt az adót nézi, más műsor részleteire nem kapcsol át, inkább feláll, foglalkozik mással, de tovább megy a TV?
Egy tematikus adó többször ismételt műsora esetén is vannak ám kérdések.
A nézettségmérés nem akar pontos nézőszámot mondani, hanem egy önmagával összehasonlítható becslést kínál. Ami néhány helyzet kivételével jó. Egy pontosabb, de nehezebben elemezhető mérésnél jobb is lehet.