Az év vége nagy csatája máris eldőlt?
Rég várt már magyar tévénéző és műsorkészítői annyira érdekes párbajt, mint A 40 milliós játszma és a ValóVilág 4 összecsapását. A párbaj különlegessége leginkább az volt, hogy két élőben sugárzott műsor csapott össze. A VV4 kisebb helyzeti előnnyel indult, hiszen egy jól bejáratott, igaz régóta pihentetett brandről van szó, A 40 milliós játszma viszont egy vadonatúj vetélkedő, mely eleinte sokakat az újdonság ereje miatt érdekelhetett. Azt hiszem, azonban az ötödik napra már az előbb említett újdonság varázsa lekopott a játékról, s még a játékosok is nagy nyereménnyel ünnepelték, hogy az összecsapásból eddig a TV2 jött ki győztesen. Mi lesz akkor, ha januárban visszatér az Ezek megőrültek!?
A 40 milliós játszma nézettségei hétfőtől péntekig (4+): 1 704 781 – 1 527 075 – 1 452 362 – 1 498 452 – 1 613 444
A 40 milliós játszma nézettségei hétfőtől péntekig (18-49): 632 690 – 538 887 – 527 050 – 528 376 – 559 089
A ValóVilág4 nézettségei hétfőtől péntekig (4+): 1 051 351 – 1 118 406 – 1 148 463 – 1 168 770 – 1 105 034
A ValóVilág4 nézettségei hétfőtől péntekig (18-49): 404 490 – 549 637 – 449 113 – 502 872 – 476 238
- ratingfanatikus
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: VV4: végre képek 2010.12.08. 10:28:52
Trackback: Nívólimbó 2010.12.07. 11:15:51
Trackback: Ez a való világ...? 2010.12.07. 10:36:31
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
fospunpa 2010.12.06. 23:27:04
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.12.07. 00:06:16
avan 2010.12.07. 00:27:15
iwiwes 2010.12.07. 01:05:03
tundrazuzmo (törölt) 2010.12.07. 01:12:04
Hajrá m2, hajrá Főnix TV!
lifelike 2010.12.07. 01:57:34
kolosi kuka
rtl kuka
Zed is not dead yet 2010.12.07. 01:58:46
Zed is not dead yet 2010.12.07. 01:59:46
kerdesek05 2010.12.07. 02:10:12
RTL bepróbálta de buktak. ennyi.
max ha gyilokporno lenne benne, de az is csak eg ynapig lenne szenzáció.
Kifutott
Elfáradt
Jellemtelen
Unalmas
Bukott
grammar nazi (törölt) 2010.12.07. 03:23:28
Újdonság volt látni szopást, dugást a kereskedelmi tévékben, de ez mára már minden percben elérhető élmény lett a neten. Az online pornó korában nem hiszem, hogy bárki kivárja az estét, hogy egy zuhanyzó nőt lásson.
Ráadásul a szereplőkön látszik, hogy mind gondosan válogatott egyed, egyik sem véletlenül került be, megírt szerepük van, többségük a médiában valamennyire már meghempergett. Olivér műsorvezető (bent is ilyen szerepet alakít), van egy volt valóságshow szereplő lány és pornósok is.
Ezt a mesterségesen gyártott csapatot szerintem nem annyira szeretik a nézők, mint a régi VV-k többé kevésbé még spontán játékosait.
A mostaniak már profi játékosok, akik hónapokig készültek erre a szereplésre.
Személyiségük nem érdekes, nincsenek karakteres arcok. Még csak nem is botrányosak, mert ma már egy himbálózó farok és egy öltáncot lejtő szilikonos ribi nem számít különlegesnek.
Az is csökkentheti a nézettséget, hogy neten meg lehet nézni az aznapi meztelenkedésekről pár összevágott, szerkesztett videót, így 5 perc alatt jól informált lehet az ember, nem kell ott ülnie a TV előtt.
A TV2 vetélkedője számomra nem egy elsöprő erejű műsor, de mivel újdonság, még érdekes lehet pár hétig.
Azért az 1 millió körüli néző, akik a VV-t nézik, elégnek bizonyulna egy Barátok közt jellegű sorozat esetében ahhoz, hogy megérje műsoron tartani.
Egy olyan show esetében, mint a VV, ami nagyobb költségekkel jár az élő adás miatt, már veszélyes lehet a csökkenő nézőszám. Tartósan félmillió alatti nézőszám és kis sms szavazási hajlandóság mellett eséllyel bukik a VV4.
Ha ez megtörténik, akkor az szerintem annak a jele, hogy a nézők végre megtanultak a gagyi ellen szavazni a távirányítóval.
Persze a TV2 ettől még nem különb, csak máshogy szar.
Ráadásul ott vannak az énekes tehetségkutatók, amikre inkább szavaznak a nézők sms-ben, most hogy mindkettő a célegyenesbe fordult, nőnek az izgalmak is. Ott most nagyobbat kaszálnak a csatornák, mint a valóságshow-kon. Ráadásul nem egy napon vannak, egy néző akár mindkettőben találhat neki tetsző karakter, amiért megnézi mindkettőt.
Végül is az is egy fajta valóságshow, könnyekkel, ál-szerelmi szálakkal, hátrányos gyerekkorral, hisztiző mentorokkal, sms kiszavazással.
Dr.Traktor 2010.12.07. 06:59:11
úgy értem olyat, ami nem 2000 háztartásba beszerelt vacak alapján szorozza fel, hogy kishazánkban hánymillió agyhalott kapcsol akár egyik akár másik kertévére.
ezeken a számokon csak röhögni lehet.
az én számításaim szerint nem 1 704 781-en nézték a vetélkedőt hanem csak 1 682 574-en.
szánalom.
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.12.07. 07:20:41
az első valóvilágnál megdöbbentett, hogy mennyire proli senkiket válogattak be, de ez a mostani mindent alulmúl, nemcsak prolik, de elmondhatatlanul unalmas senkik, ráadásul mind tök ugyanolyan. ez mégis kit érdekel?
Norbi 2010.12.07. 07:22:37
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.12.07. 07:23:29
zovar23 2010.12.07. 07:29:09
A VV majd azután tarol, hogy mindenki bent lesz, és indul a gyilok.
arconfosom 2010.12.07. 08:14:27
Azonnal szüntessék be a Való Világot, és adják Dzsoni feleségkeresőjét, azon legalább lehet nevetni!!!
Nem kell Stóhl Buci
Nem kell rossz döntéseket hozó Kolosi Péter
"Egyszer véget ér a lázas ifjúság,
Egyszer elmúlnak a színes éjszakák,
Egyszer véget ér az álom, egyszer véget ér a nyár,
Ami elmúlt, soha nem jön vissza már. "
TottaKár 2010.12.07. 08:14:35
akkor elmondanám hogy én otthon megtiltottam az asszonynak hogy a VV4-et nézze
nem nagyon ellenkezett mert belátta hogy nincs miért
ekkora nulla műsorért nem veszik velem össze
cserébe hajlandó voltam a B.közt elé leülni
:DD
valamit valamiért
Csillagszemű Juhász 2010.12.07. 08:21:52
mindphaser (törölt) 2010.12.07. 08:31:39
devilh 2010.12.07. 08:35:20
Lotyó Bridzsida 2010.12.07. 08:39:21
:))) Igen, ahogy minden már elhalálozott színész/operaénekes apukával rendelkező fiatal színésznőről szóló posztban mindig van az első három komment között, hogy az apukája biztos forog a sírjában. A szép nőkről szóló posztban pedig az, hogy a körúton 10 szebbet találunk egy kedd délután.:)))))
Én végülis lennék ilyen fizetett klisé-kommentelő, ha felkérnének.:D
single 2010.12.07. 08:39:56
Egyébiránt mindkét kereskedelmi csatorna műsora igénytelen, bulvár. Már hiradót sem érdemes nézni ezeken a csatornákon.
"azta" 2010.12.07. 08:43:36
az miért van, hogy a csiga2 feszt azon rugózik, hogy lenyomja e a zertéelt, míg ezt a másik oldalról soha, vagy alig hallani?
:D
az miért van, hogyha a másik gagyicsenöl - a saját hibájából - bebukja valamely ócska műsorát, akkor csigakettőék közös maszturbáció után rögtön világgá bömbölik, mekkora sztárok már, lenyomták a konkurenciát? miközben semmi nem változott, csak a másik épp orra bukott! majd feláll, aztán lazán lenyomja ezeket.
a két szar közül ti vagytok a szarabbak! ráadásul idegesítő módon, harsányan! szerintem a szakmában csak éppen annyival vagytok a ciki-határ felett, amennyivel jobban kerestek mondjuk egy duna tévésnél, egy m1 bemondónál, ilyesmi.
(pedig csak ilyen apróságokon kéne változtatni, hogy mondjuk a tények a rendőrségi hírmondóból híreket közlő műsorrá váljon... például. de ez is csak a jéghegy csúcsának a legfelső kristálya)
gábor- 2010.12.07. 08:45:41
TV2-nél dolgozok. az AGB Nielsen minden napra küldi a prime time-ot, és igen, megveri az RTL-t. vannak olyan részek ahol az RTL vezet nézettségben, de összességében minden alkalommal verte a VV-t.
gábor- 2010.12.07. 08:46:29
mert nem mondják de titkon akarják. a kábelek megsarcolása is erre ment volna ki első körben.
gábor- 2010.12.07. 08:48:30
azt hiszem egy AGB Nielsen jobban tudja, mint te.
rexter 2010.12.07. 08:49:23
valahogy pont elkapcsoltam mire kiderult volna.
"azta" 2010.12.07. 08:53:14
:)
-nem képzelem, hogy az rtl-nél nem ezek a mutatók lennének a lap tetején, de az biztos, hogy jobban kommunikálják (már ha egyáltalán!)
-gagyigyártás megy ott is, nem hiszem, hogy ez vitaalap lenne
-nem lehet a csatornát komolyan venni, na!
gábor- 2010.12.07. 09:07:01
tök mindegy hogy ki mit kommunikál, a statisztika és a számok nem hazudnak. ha lenne rá jogosultságom, mutatnék AGM jelentést, de sajnos nem tehetem meg. 5 perces bontásoknál jól látszik minden. bár lehet, hogy ezek publikusak az AGB oldalon, nem tudom. Az, hogy ki mit terjeszt.. az ügynökségeket már nehéz becsapni, jobban tudják a dolgok hogyanát, miértjét, mint a csatorna maga. bármelyik csatorna.
Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.12.07. 09:12:49
Az AGB Nielsen honlapján nincsenek fent ilyen adatok.
Úgy írogatnak mindenféle nézettséges cikkeket, hogy nincs semmiféle bizonyítható hivatkozási alapjuk. Csak kitaláció.
Kizárt, hogy az adatok pontosak és valósak legyenek.
Lehetne tanulni a politika területén ügyködő közvélemény kutatóktól.
Ha megkérdeznek 1000 embert, akkor utána nem azt mondják, hogy 1 704 781 ember szavazna valamelyik pártra, hanem azt, hogy a megkérdezettek hány százaléka. Persze az sem jelenti, hogy úgy is van, de legalább korrekt az előadásmód.
Ez itt így kamu.
gábor- 2010.12.07. 09:19:18
Sajnos nincs igazad. Ez statisztika és a 2000 beszerelt műszer pedig reprezentatív. Azt hogy hányan nézték szemszerűleg, pedig elég pontos. Tudják, hogy hány háztartás van, abban élők számát, tudják, hány készülék van bekapcsolva a műsor ideje alatt, és azt is tudják, hogy hányan nézik az aktuális műsort. Tehát a 2000 készülékre 99%-os pontosságú becslést adnak. Az egész lakosságra vetítve persze ez torzul, de így is reprezentatív.
Hozzátenném ismét, az AGB Nielsen világszerte elismert, TV és ügynökségek alapozzák rá a döntéseiket, akkor lehetőleg, ne egy tvblog.blog.hu ítélkezzen felette.
gábor- 2010.12.07. 09:20:54
"Ha megkérdeznek 1000 embert, akkor utána nem azt mondják, hogy 1 704 781 ember szavazna valamelyik pártra, hanem azt, hogy a megkérdezettek hány százaléka. Persze az sem jelenti, hogy úgy is van, de legalább korrekt az előadásmód."
Tök ugyan arról beszélsz ha nem tünt volna fel.
Ha tudják, hány % szavaz rájuk, és pontosan tudják, hogy hány választópolgár van, akkor innen már csak egy szorzás.
EvangelineS (törölt) 2010.12.07. 09:32:02
de így,h a szélen ott figyel a "támogató a tv2" felirat,hááááááát.....azért ezt a blogger sem gondolhatta komolyan :)
johevi 2010.12.07. 09:35:55
Egyébként a 40millás játék semmi uj, gyakorlatilag a Legyen Ön is Milliomos visszafelé játszva.
gábor- 2010.12.07. 09:38:59
a hasonlóság csak annyi hogy pénzért játszanak, amúgy minden más. de igazad van....
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.12.07. 09:57:37
johevi 2010.12.07. 10:17:50
A LÖM-ben apránként duplázod a pénzed, és eljutsz 40M-ig, itt megkapod az elején, aztán bukogatsz lefele. Itt-ott kis különbség, de ugyanaz
Ebzon 2010.12.07. 10:36:00
ged 2010.12.07. 10:36:41
Így az ezeken alapuló felmérések semmilyen szinten sem mérvadóak!
Patreides · patreides.blog.hu 2010.12.07. 10:56:38
Ebzon 2010.12.07. 10:57:47
Starlark 2010.12.07. 10:59:36
A saját készítésű műsorok meg a no comment kategória. Rohadtul nem vagyok kíváncsi a zs kategóriás színészek vergődésére a napi szappanoperában ami miatt a normális filmek későn kezdődnek /jah másnap vkinek dolgozni is kéne/. Az önjelölt megélhetési kretén celebek magamutogatása pedig taszít.
Ennyit a ker. tv-kről.
Kürüsüly 2010.12.07. 11:10:40
Már az elején sem értettem, hogy miért gondolja erről az emberről bárki, hogy nézni fogják az emberek.
Ekkorát mint most a w-vel régen bakizott az RTL, iszonyatos mesterkélt lett, főleg az OKI féle első szériához képest.
Én nem tudom, hogy mik voltak a tervek, és melyik szereplővel melyik népcsoportnak kellene azonosulni, de szerintem nem sikerült a közízlés közelébe sem lőni.
Dr.Traktor 2010.12.07. 11:36:06
"azt hiszem egy AGB Nielsen jobban tudja, mint te. "
hinni azt hiszel amit akarsz, ahogy én is. és én nem hiszem el hogy ezek a számok közel állnak a valósághoz, ellenben hiszem hogy a tévék valóban ezen számok alapján tervezik a stratégiájukat.
2000 háztartás nekem nem reprezentatív arra hogy elosszon mr nielsen 3,5 millió tvnézőt a csatornák között, plusz nem számol egy rakat más dologgal sem amibe meg felesleges belemenni.
ellenben egy valamire kiváncsi lennék.
ha feltesszük, hogy minden úgy van ahogy szerinted/tv-sek szerint akkor mi a vélemény arról, hogy amint reklám van a jónép kapcsol el?
ez régóta érdekel.
először még az itthon fogható német adókon tűnt fel hogy állandóan a szájba...ott reklámok mennek jó hosszú blokkokban, de akkor még nézte az ember tátott szájjal milyen csodák vannak nyugatra.
15 év intelligens mosópor után viszont egyszerűen nem vagyok kiváncsi már semmire amit a tévében reklámozhatnak, és a grafikonok alapján a jónép nagyrésze sem.
ez pld számít bármit is abban, hogy mennyi reklámot sűrítenek egy blokkba, vagy egyáltalán a reklámstratégiájukba?
őszintén.
Sequoyah 2010.12.07. 11:55:02
Mindenesetre ez a 100.000-es minta nem mutat gyökeres eltérést a 2.000-es mintához képest...
gábor- 2010.12.07. 14:39:37
kérdésedre válaszolva, a jónép azért kapcsol el mert a másik csatornán meg megy egy alternatív műsor és inkább azt választja, de így is marad egy nem kicsi réteg, aki folytatja a reklámok nézését.
Hozzátenném a Nielsen perc alapokon méri a nézettséget, és pontosan tudja, hogy éppen Józsi bácsi a munkás, most kapcsolt el. Tudják, hogy milyen réteg, nem, életkor, mikor mit néz.
Ahol eltérés lehet ebben, az kizárólag a VB, EB, BL, ahol egy kivetítő elé leülhetnek akár 300-an is, de az csak 1 készüléknek fog megfelelni.
Tetszik vagy nem ez van, és ennyien nézik. Vitatkozni lehet, de felesleges.
gábor- 2010.12.07. 14:40:45
gábor- 2010.12.07. 14:42:02
Ebzon 2010.12.07. 15:46:46
zovar23 2010.12.07. 22:18:15
Mert amíg veszem a VV-t, és nézem a 40 millást, akkor kire megy a nézettségem?
Kobunko · http://elejtett.blog.hu 2010.12.07. 23:46:28
Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.12.08. 06:40:47
1.
2000 háztartás vizsgálata alapján nyilvánvaló hazugság, hogy 1 704 781 néztek egy tévéműsort, hiszen nem élhet 2000 háztartásban 1 704 781 ember.
2.
Soha egyetlen ilyen cikknél sincsen a forrás megjelölve, belinkelve.
Azaz közönséges földi halandó számára az egész adatok elérhetetlenek, ami szintén megkérdőjelezi valódiságukat, hitelességüket.
Akárki írhat egy blogot, akármilyen számokkal leellenőrizhetetlen.
Jelentkezzen akitől ilyen tévénézési adatot gyűjtöttek!
Miért is hinne neked bárki? Mert szépen mondod?
Az 1. pont alapján nyilvánvaló, hogy ezek az adatok nem lehetnek valósak, ahogy te is mondod, csak becslés. A cikkben persze véletlenül sincs benne, hogy csak becslés.
3. 99%-os pontosság?
Aztán ezt megint miből mered állítani? Ennek eldöntéséhez, leellenőrzéséhez ez egész országot meg kellene vizsgálni.
A valódi közvéleménykutatók még az életbe nem találták el az 1000 főr mintájuk alapján a valós eredményeket, és a hibahatáruknak is 3%-ot mondanak.
Be van kapcsolva a tévé itt. Meg tudod mondani, hogy melyik csatorna műsora megy rajta? Vagy az AGN Nielsen?
Ugyan.
Mérget mernél rá venni hogy 1 704 781 ember nézte azt a vetélkedőt?
Ha igen, akkor én inkább arra fogadnék, hogy holtan esnél össze.
Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.12.08. 06:47:54
"én csakis kerekasztal beszélgetéseket nézek, ha tévézek egyáltalán. "
Ezekkel az a gond, hogy legfeljebb rádióba lennének valók, de ott is inkább zenét hallgatnak a népek.
A legolcsóbb műsorok pár embert egy asztal köré ültetni, aztán beszélgettetni.
Persze lehet okos emberek, és érdekeseket mondanak, de a televízió az egy vizuális műfaj.
Nézni nincs mit ezeken a kerekasztal-beszélgetéseken.
Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.12.08. 07:01:01
Olyan TV-t kellene kifejleszteni, amelyik reklám sugárzása esetén automatikusan csatornát vált.
Szerintem lenne rá igény.
Bár amikor nincs reklám is reklám van, mert műsor közben is reklámoznak, ha más nem saját magukat, későbbi műsorukat.
Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.12.08. 07:03:26
Nem is vitatkozik veled senki, de nem is hisz neked senki. :-)
Mondhatod százszor is a magadét, ha egyszer sem tudod bizonyítani.
nickita 2010.12.08. 08:24:05
abban mondja ezt egy nagyképű pöcs
Samott 2010.12.09. 19:34:25
Alig tudtam elmenekulni a hirado utan, rogton kezdtek...