Megint összecsapott a Frizbi és a Heti hetes
Nem lett volna korrekt az előző héten lelkendezni, hogy a Frizbi Hajdú Péterrel első ”őszi” adását a Zámbó Krisztiánnal, Doszpot Péterrel és a szereplését lemondó Kelemen Annával majdnem 1,2 millióan nézték, hiszen csak a Csillagok háborújával kellett felvennie a versenyt. Múlt héten azonban már visszatért a Heti hetes is, s habár nem teljesen párhuzamosan volt látható a két műsor, azért egy nézettségi összevetés mindenképpen beszédes lehet.
Az AGB adatai szerint a 21:50-kor kezdődő Frizbi Hajdú Péterrel című talkshow-t 950 ezren látták, ami 26,1%-os közönségarányt takar, azaz minden negyedik tévéző magyar a daloló pogármestereket, Nacsa Olivért és Kozsót nézte. A kereskedelmi korosztályban ez 389 ezer nézőt jelentett, valamint 22,1%-os közönségarányt. A Heti hetes csak háromnegyed tizenegy körül kezdődött és 818 ezer nézőt ültetett le a képernyők elé, azonban közönségaránya majdnem 35%-os volt. A 18-49-es korosztályban 339 ezren hallgatták a humor nagyágyúinak vidám beszélgetését, majdnem 30%-os share-t produkálva ezzel.
- ratingfanatikus
1 kommentA bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.