Sajtóközlemény
A TV2 és a FEM3 a kis- és középvállalatokért
A kis- és középvállalkozásoknak rendezett januári Marketingexpon a kereskedelmi és kábelcsatornák egyedüli képviselőjeként a TV2 és a FEM3 értékesítésével foglalkozó szakemberek ismertették meg a televíziós reklámozás lehetőségével azokat, akik még soha sem hirdettek országos csatornán. A nagy népszerűségnek örvendő TV2-s standon a hirdetési formák, árak és konstrukciók mellett a kreatív reklámszpot-készítés folyamatába is betekintést nyerhettek az érdeklődők.
Marketingexpo címmel több mint ezer cégvezető részvételével rendeztek marketing konferenciát január 21-én a Lurdy Ház tetején. A szervezők elsősorban a kis- és középvállakozások számára kívántak reklámozási ötleteket és marketing tanácsokat adni. Profi marketing nélkül ma már nehéz előre jutni, jó marketinggel viszont a válságos időkben is lehet növekedni, ezt hangsúlyozta nyitóelőadásában a konferencia marketing szakembere, Wolf Gábor. Arra a kutatásra hivatkozott, amely szerint karácsonykor csak azoknak a cégeknek nem esett vissza a forgalma, akik többet fordítottak reklámra, marketingre.
A TV2 kereskedelmi csapata – mint a konferencia egyetlen kereskedelmi televíziós partnere - saját standján várta kedvezményes ajánlatokkal az országos jelenlétre nyitott kis és középvállalkozások vezetőit. A TV2 már tavaly felismerte, hogy nem elég jobb árat adni a kkv-nak, hanem meg is kell tanítani őket a médium használatára. A csatorna 2009-ben már szervezett ezzel kapcsolatos workshopot a szektor képviselőinek, a mostani Marketingexpon pedig a TV2-n és a FEM3-on való kreatív megjelenési lehetőségekről beszélt az ügyfeleknek. Hogy a kreatív reklámkészítést közelebb hozzák az ügyfelekhez, a TV2 szakmai partnere, a Brand Factory full service ügynökség adott az érdeklődőknek a szpotgyártással kapcsolatban részletes tájékoztatást.
Mezei Gábor és Schindler Attila, a TV2 értékesítői csapatának menedzserei arról értekeztek a vállalkozások vezetőivel, hogyan érhet el áttörést egy kis- és középvállalkozás televíziós kampány segítségével, kiemelve, hogy kkv-k esetében másfajta tervezésre és megjelenési formákra van szükség, mint egy óriáscégnél. Az egyik legkedveltebb megjelenési formáról, a TV2 műsoraihoz kapcsolódó nyereményjátékokban való megjelenési lehetőségekről Moziesik Barbarát kérdezhették a konferencia résztvevői. A kimondottan kisvállalkozásoknak kialakított költséghatékony ajánlatok, a változatos reklámfelületeket használó BRANDcare reklámmegoldások és a Brand Factory professzionális gyártó tapasztalata együttesen kínált lehetőséget arra, hogy a vállalkozások segítséget kapjanak országos televíziós kampányuk tervezéséhez.
A Marketingexpon a ProSiebenSat.1 új magyarországi csatornájával, a FEM3-mal is megismerkedhettek a résztvevők, akik a kimondottan női célcsoportnak szánt szórakoztató csatornán való megjelenési lehetőségekről Falvai Esztert, a FEM3 értékesítőjét kérdezhették. A FEM3 januártól mintegy egymillió háztartásban fogható, nézettsége és nézőszáma pedig napról napra emelkedik.
Mára bebizonyosodott, hogy a tévé nem csak a nagyoké: a kkv-k számára is elérhető konstrukciók, alacsonyabb árak, hatékonyabb és lényegesen olcsóbban elkészíthető televíziós reklámok új kaput nyitnak azon vállalkozások számára, akik országos márkaépítést terveznek.
- TV2
Szólj hozzá!A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.