Sales sikerek a Bajnokok Ligája értékesítésben
Kiváló értékesítési számokat eredményezett a Bajnokok Ligája mérkőzéssorozat közvetítése a TV2-n szeptemberben. A csatorna kereskedelmi csapata 100%-on zárta a hónapot, és a világ legrangosabb futballeseményének reklámblokkjai már októberben is közel 9o%-os telítettséget mutatnak. A TV2 a legnagyobb sikernek azt tartja, hogy régi, hűséges hirdetői megtartása mellett a jellemzően férfias célcsoportnak köszönhetően nagy számban hozott be új hirdetőket.
A Bajnokok Ligája mérkőzéssorozat jelenleg a TV2 legfőbb prémium márkája, az évi 18 futballmérkőzés környezetében pedig egy jól definiálható, kereskedelmileg rendkívül fontos, jellemzően fiatal férfi célcsoportot elérése a cél. Az értékesítés kiváló hónapot tudhat maga mögött, hiszen az elmúlt időszak több mint 70 ügyfél-prezentációjának sikere nyomán szeptemberben a BL környezet reklámblokkjainak kihasználtsága 100%-ot ért el, ráadásul a helyek többségét, közel 90%-át már októberre is feltöltötték.
A sales sikerek a reklámblokkok kihasználtságán túl abban is megmutatkoznak, hogy a Bajnokok Ligája harmincegy hirdetője közül több mint a fele, szám szerint 19 olyan új reklámozó cég van, aki ezt megelőzően nem hirdetett a csatornán. Az új hirdetők között ott van a Dreher, a sportfogadásairól híres bwin, a Ford, az OMV, és a Zwack, utóbbinak látványos Unicum kampánya például tervezetten a BL Szuperkupa idején rajtolt el. Érdekesség, hogy a hangsúlyos megjelenés még azon hirdetőknek is fontos, akik az UEFA Kupasorozat állandó támogatói: a Heineken például amellett, hogy official szponzorként támogatja a BL-t, további szpotfelületeket is vásárolt a keddi napokon.
A Bajnokok Ligája sorozat erősségét a célcsoport definiálhatósága és a jól tervezhetősége mellett többek között az adja, hogy a BL környezet a reklámidőn túl kiváló promóciós felület is egyben, hiszen rendkívül hangsúlyos helyet kapnak például a kedd esti futballmeccsek idején más napokon vetített TV2-es filmek és sorozatok előzetesei.
A TV2 vállalta továbbá, hogy csütörtök éjjelente műsorra tűzi a magyar bajnokcsapat, a DVSC-TEVA idegenben játszott és eredetileg DigiTV által sugárzott mérkőzéseit a DigiTV jogok lejártával: az ily módon országos nézettséget kapó hazai rangadók reklámkörnyezete új hirdetési felületként szerepel a TV2 értékesítési ajánlatai között. A két félidő közötti break-et megfelelő számú érdeklődés esetén BL inventoryként kezeli a csatorna. Az idősáv adottságaiból fakadóan ez kiváló lehetőséget teremt BL meccsek környezetében olcsóbb megjelenésre.
A kéthetente keddenként jelentkező BL mérkőzéseket páratlan heteken akciófilmek váltják, ily módon biztosítva a keddi, férfias tematikájú főműsoridős struktúra hatékonyságát, erejét és tervezhetőségét. A Bajnokok Ligája reklámblokk helyek 2009. november-december hónapjaira még rendelhetők, és mivel a kupasorozat tavasszal egyenes kieséses szakaszába lép, a mérkőzések fokozódó izgalma miatt már most érdemes 2010 tavaszára is tervezni a TV2-vel!
Szólj hozzá!
Címkék: marketing foci bajnokok ligája sales saktólüzéemény
A bejegyzés trackback címe:
https://tvblog.blog.hu/api/trackback/id/tr391465017
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.