A legtöbb pénzt hozó sorozatok
A Forbes magazin aszerint számolta ki, hogy melyek a legjövedelmezőbb sorozatok, hogy utánanéztek annak, hogy mennyit kell a reklámozónak a műsor alatt leadott 30 másodperces reklámért fizetni. A végeredmény természetesen nem meglepő, az American Idol című énekes tehetségkutatóé lett pálma, hiszen a maga 25-26 millió nézőjével legnézettebb műsornak számító valóságshow alatt 623 000 dollárt kell fizetni egy félperces spotért.
Az American Idol mögött már jókora a szakadék, hiszen a 11-12 millió néző által figyelemmel követett 24-nek 366 000 dolláros "félperc"-díja van, a jóval nézettebb Született feleségeknek 251 000, míg a Grace klinikának 239 000 dolláros. A további sorrend: Két pasi meg egy kicsi, Dancing With The Stars, Hősök, Testvérek, Survivor, Helyszínelők és A nagy házalakítás.
Érdekesség, hogy az évad legnézettebb újoncosorozata, a 16-17 milliós táborral rendelkező A mentalista csak valahol a mezőny közepén kullog 109 000 dolláros rátával, ami annak köszönhető, hogy az évad elején megkötött szerződésben még senki nem hitte volna, hogy ekkora sikert arat - ezért a viszonylag alacsony összeg.
- showrozatos
Szólj hozzá!Címkék: reklám sorozat american idol forbes mentalista
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.