Mégis mi a siker?
Bár a premier előtt az RTL Klub bár nem tapétázta tele a magyar nagyvárosokat induló új sorozatának, A mentalistának a plakátjaival, azonban tévés és internetes promók terén meglehetősen nagy felületet kapott a sorozat, melyért jelenleg Amerika meg van veszve. Igenm azt hiszem, nagyjából így lehetne leírni a jelenséget, ami a sorozat kíséri, hiszen a sztrájk utáni időkben, amikor minden műsor nézettsége csökken, amikor az újonc sorozatok sorra hasalnak el, A mentalista (The Mentalist) sikert sikerre halmoz. Amerikában.
Bezzeg nálunk! Hiába volt a reklám, a nézők zöme a hétfő estéket a már megszokott NCIS-t nézve töltötték, a TV2 diadalmaskodott. Az RTL Klub azonban meglehetősen gyorsan lépett és egy huszárvágással keddre helyezte sorozatát, hogy ott egy másik bejáratott széria, a Született feleségek ellen próbálkozzon, s lőn. Míg az NCIS 950 ezer néző körüli szinten tartotta a Mentalistát, addig a keddi estén több mint 1,1 millióan látták az AGB szerint a sorozat 5. részét, simán leelőzve a Született feleségeket. Erős túlzással, így lesznek utolsókból az elsők.
De akkor hogy van ez? Egyik este az ember nem szívesen néz egy sorozatot, azonban másnap az lesz a kedvence? Ráadásul az sem zavarja, hogy a 4-5. részben kapcsolódik csak be? Nem tudom...
- ratingfanatikus
1 kommentCímkék: sorozat ncis nézettség született feleségek mentalista
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.03.20. 02:30:08
számomra iszonyúan zavaró az, hogy bizonyos napokon akárhová kapcsolok a magyar nyelvű "alapcsatornák" közül... mindenhol ezekbe a helyszínelős dolgokba akadok.
se eleje se vége ez így nekem. na de mondjuk nem erről van szó a bejegyzésben :)
szóval szerintem az emberek hozzászoktak, hogy a sorozatok már nem úgy futnak a magyar csatornákon mint régen, hogy pl ha péntek este akkor Dallas.
ma már annyi az odavissza rakosgatás, hogy gyakorlatilag követhetetlenek az időpontok.
a nézők felé sokszor nem megfelelő kommunikáció miatt sokan le is maradnak a folytatásokról, mások pedig értetlenül ülnek a képernyő előtt, hogy most ez meg mi a szar, ilyenkor nem ez szokott lenni.
szerintem a tévéknél azok a szakemberek akiknek ezzel kéne foglalkozni, nincsenek tisztában azzal, hogy nagyon sokan csak a sorozatuk idejére ülnek le a képernyő elé.
se előtte se utána nem érdekli őket, hogy mi megy sőt a reklám alatt is elkapcsolnak (alap)
így aztán mehet a reklám hoyg át van pakolva a sorozat.
a képernyő 4 sarkában (jó hogy nincs több mert ott is idegesítene valami) villogó szarok szerintem nem megoldás. több embert irritál mint amennyi felfogja hogy ott mi van.
született feleségekről meg annyit, hogy bár jó...de csak nők nézik.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal