Hat mérkőzés után elégedett a TV2 a három évre szerződtetett Bajnokok Ligája közvetítésekkel: miközben a csatorna legrangosabb prémium márkája elsősorban a kereskedelmi televíziózást eddig kerülő fiatalabb férfi célközönséget célozza, a futballmeccsek a képernyők elé ültetik a hölgyeket és a legfiatalabbakat is.
Jó üzletet kötött a TV2 a Bajnokok Ligája közvetítésekkel, hiszen a magyar sportjog áraihoz képest jóval alacsonyabb áron jutott a világ legrangosabb sporteseményének közvetítési jogaihoz. A prémium márkával megfogalmazott cél is teljesülni látszik: a csatorna határozottan nyitott egy számára új, kereskedelmileg fontos, fiatal férfi nézőkör felé, ezzel olyan hirdetőket vonzva be, akik korábban nem hirdettek a TV2-n.
Évi 18 estét töltenek meg minőségi futballal a Bajnokok Ligája sorozat mérkőzései: ez a szám pedig nem releváns mennyiség, hogy kiváló nézettségi eredményeket és nézettségi csúcsokat követeljünk ezektől az estéktől. És mégis: a Bajnokok Ligája már az első Celtic-Arsenal mérkőzéssel a korábban m1-en futó sorozat negyeddöntőben elért nézettségét produkálta.
A sporttörténeti esemény, a magyar bajnok Debrecen bekerülése pedig bearanyozta az indulást: a TV2-n eddig a legtöbb néző a DVSC-TEVA-Levski Sofia meccset nézte. Az augusztus 25-én játszott győztes mérkőzés a 18-49-es korosztályban 576 ezer nézőt vonzott, a mérkőzés 32,6%-os közönségaránnyal uralta a főműsoridőt, második helyre szorítva az RTL-es Vacsoracsatát és Mel Gibson Halálos fegyverét (28,2% SHR). A heti 18-49-es toplistán a Bajnokok Ligája a harmadik legnépszerűbb műsor volt ebben a korosztályban. Teljes lakosságban pedig 911 ezer férfi és 584 ezer női néző örült a Debrecen 2:1-es győzelmének.
Második hazai BL mérkőzését pont nélküli vereséggel zárta a Debrecen: a Puskás Stadionban teltház előtt játszott DVSC-TEVA-Olympique Lyon mérkőzés ennek ellenére impozáns nézettségi eredménnyel büszkélkedhet: az első félidő 18-49-ben 471 ezer nézőt (23,1% SHR) szegezett a képernyőkhöz, és a másodikra a 0-3-as gólkülönbség ellenére is maradt 369 ezer (21,1% SHR). Az adatok természetesen itt is a férfi célcsoportokat vizsgálva lódulnak meg: 18-49-es férfiaknál 27,7%-os SHR-rt hozott az első félidő és 25,6%-ot a második.
A szeptember 16-i Liverpool-DVSC-TEVA meccset a szerdai közvetítési jogokat birtokló DigiTV sugározta, a közvetítés azonban nem érte el a nézők többségét, ezért a TV2 csütörtök éjjel újra levetítette az összecsapást. A késői kezdési időpont (0:00-2:00) és az akkor már nyilvánvalóan pont nélküli meccs ellenére a még tévéző férfiak (64 ezer néző) körében 21,3%-os SHR-t ért el az ismétlés, amelyre szokatlan módon 16,3%-os közönségarányban a hölgyek (54 ezer néző) is kíváncsiak voltak.
Valamivel kisebb mértékben, de a hazai csapat mérkőzései nélkül is népszerűek az UEFA rangadók: az augusztus 28-i Szuperkupa FC Barcelona-FC Shakhtar mérkőzés a férfi célcsoportokban volt kedvelt: amíg 18-49-ben 15,6%-os közönségarányt teljesített, a 18-39-es fiatal férfi korosztályban ennél magasabb, 22,5%-os SHR-t ért el. A Milannak minden bizonnyal több hazai drukkere lehet mint a Barcelonanak, hiszen az Olimpique Marseille – AC Milan meccs szeptember 15-én ennél is magasabb számokra volt képes: 308 ezer nézőt hozott be a 18-49-es korosztályból (ez 18,4% SHR), 18-39-ben azonban ennél is magasabb 24,7%-os közönségaránya volt. A legfiatalabbaknál van ennél feljebb is: a mérkőzés 18-29-es korcsoportban bőven TV2 csatornaátlag feletti értéken, 27,3% SHR-t teljesített.