Útinapló: Promax - belülről - 2. rész
1. nap, avagy The Showreel Must Go On
Eljött az a nap amikor mindenki együtt lesz, aki számít Európában, sőt még Amerikában is ebben a szakmában. Találkozhatunk olyanokkal, akik nem csak láttak már olyat, aki látott már olyat… , hanem Ők maguk Azok és mi is közéjük tartozunk. Azok közé, akik kitalálják és megvalósítják a televíziós dizájnt és a promóciót.
No igen, de mi az ami ezeket az embereket meglepheti, mivel lehet nekik újat mondani vagy mutatni? Ki tud nekik újat mondani vagy mutatni? Előbbi kérdésre lehet a válasz az, hogy miképp készült az új James Bond-film főcíme vagy, hogy az olasz Sky Sports hogyan forgat a világ legnagyobb focistáival, ha nincsenek egyszerre egy időben és egy helyen, valamint hogyan építenek minden helyszínen mobil stúdiót a forgatáshoz.
És, hogy kik mondhatják az "újat"? A teljesség igénye nélkül pár név, amik persze csak a bennfenteseknek mondanak valamit. Még a szakmát is meglepte Mike Walsh eszmefuttatása a tévé megjelenésétől napjainkon át a közeljövő várható audióvizuális szokásairól. A mondandója nagyjából a klasszikus "Búcsú a hagyományos értelembe vett jó öreg tévétől és rádiótól"-vonalon indult el, hogy kilyukadjon ott, nem maradunk nézni- és hallgatnivaló, valamint interaktív szórakozást biztosító ketyerék bélkül.
A koronát a nap végére Doug Harris hozta el, aki nemcsak kreatív, de zseniális előadó is. Akár egy koncert, úgy indult a "műsora": dübörgő zene, "Kezeket a magasba" és indulhat a show szappanbuborék-fújással, meghökkentő képekkel és persze a lényeggel, hogy mikor indulhat az álom, mi kell ahhoz, hogy az alkotók szabadon álmodhassanak és megvalósíthassák ezeket az elképzeléseket. Nos, a válasz három egyszerű dolog: JÓ KÖRNYEZET - JÓ CSAPAT - ELÉG PÉNZ. Nem ördöngösség. Bár igaz, hogy az első kettőt sem egyszerű összehozni, de a harmadik olykor lehetetlen vállalkozás, azonban a kreativitásnak semmi sem szabhat határt (az ingyen van), mert az ember kitalálja, hogy valósítsa meg ötleteit, álmait.
Azt hiszem, most már végképp megérdemeljük azt a bizonyos sört, egy olyan helyen ahol kérés nélkül elénk tesznek egy korsóval, még akkor is, ha az itt egy litert jelent. Egészségére mindenkinek! Szenvedélyünk a szórakoztatás. Remélem lesz holnap, ami még az eddigieknél is jobban lázba hoz.
- Piccolo
Szólj hozzá!Címkék: reklám prága promax belső infó doug harris
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.