Útinapló: Promax - belülről
0. nap, avagy "Prezi sörtelenítve"
Kíváncsian indultunk Prágába, abban reménykedve, hogy feltöltődve térünk majd haza - nem csak sörrel, hanem némi vizuális élményekkel is. Hogy mi az a Promax? Íme az előzmények.
Jókedvünket még a szlovák autópálya-rendőrség sem tudta elrontani, akik az első adandó alkalommal le akartak húzni minket 400 euróra, az előírt sebesség túllépése miatt. Na, persze. Gyorsan kiegyeztünk egy baráti ötevenesben, hiszen a kollega lába 125-re volt hitelesítve, ezt viszont száz kilós versenysúlyával és 195 cm vertikális kiterjedésével próbálta nyomatékosítani. Hittek neki, de attól még az 50 Euró 50 Euró! Bár igaz, hogy náluk is gazdasági válság van. A kérdés, hogy otthon miképp számolunk el mindezzel?
Végre Prága! A SÖR HAZÁJA, na és a ProMax-é. Előzetesen lezavartunk egy gyors mítinget a cégcsoport tagjaival: ha 8 csatorna 10 prezentációt 6 óra alatt mutat be, akkor egy csatorna 1 prezentációt mennyi idő alatt, hmm? Mindegy. A lényeg, hogy mindenki bemutatta az elmúlt év termését és megállapíthattuk, hogy sem Lajtán innen, sem Lajtán túl nem állunk rosszul, sőt!
Azt látni lehetett, hogy vizuális szinten majdnem mindenkivel felvesszük a versenyt, de mindezt tizedakkora költségvetésből tesszük, mint a nyugati rokonok. És ez nem fényezés, bár a minőség megítélése szubjektív, viszont büdzsé nagyság már meglehetősen objektív. Modern színvilág (Sat1) és a gigantikus méretű forgatás (Pro7) ötvöződik az egyszerű, tiszta megoldásokkal. Mindegyikben van valami érdekes, merész, bátor. ÖTLETEK (igen, így nagy betűkkel) párosulnak vizuális látvánnyal, vagy pedig a vizuális látvány alapozza meg a jó ötletet. A tudatos marketingpolitika már szinte mindenhol a vizuális sokkterápiára van kihegyezve. Gagyi, pápá, száműzve - s még ami amatőrnek látszik, az is profin van elkészítve.
A hangszóróból egymás után dübörögnek a szlogenek: We love to entertain you ("Imádunk [téged] szórakoztatni"), mondják ők, mi meg erre egy Entertainment is our passion ("Szenvedélyünk a szórakoztatás") riposztozunk. Lehet, hogy apró a különbség, de nekünk mégis óriási. A lényeg úgyis az, hogy mindkettő célba talál és nem mellesleg szerethető, megfelel a trendeknek (mondjuk ki: trendi), pozitív érzetű és előre mutató.
Attól nem kicsit hízott a májam (gondolom, a többieké is, de vizuális élmény híján maradok az egyes számnál), mikor levetítettük az új arculatunkat és az ehhez készített ID-ket. A hatást látni kellett volna, na meg azt is amikor meglátták a Megasztár image szpotot, ami jelölést kapott a legjobb image spot kategóriában a Promax-on. Rajtunk kívül cégcsoport-szinten csak egyetlen promó jutott döntőbe. Ezzel mi már ott várakozunk az előszobában, hogy valaki legalább egy üveg sörrel megkínáljon bennünket.
Nem kínált, így a nap végére totálisan kiszáradtunk, irány a szállodaszoba, ami nem egyszerű, ha az ember alig tud lépni a fáradtságtól. Bár a sörözést egyelőre elnapoltuk, de ha holnap is várakoznunk kell, akkor berúgjuk az ajtót és elvesszük, ami nekünk jár!
- Fefe
Címkék: reklám megasztár prága sör promó promax belső infó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.