Milyen a jó promó?
Amikor megláttam ezt a promót, az első gondolat a fejemben az volt, hogy ilyen pillanatokért érdemes itt dolgozni. Ahol ilyet tudnak csinálni a srácok.
Vegyük a kiindulási helyzetet. Ismét (ki tudja hanyadszorra) műsorra tűzzük a Bridget Jones 2-t. Na gyerünk promó osztály, adjátok el, tüzeljétek fel a nézőket, nézzék meg századszorra is a jó öreg Bridget túlméretezett bugyiját.
Mi kell a promóhoz? Egy ötlet. Azt kitalálta Rendi. Kell még hozzá egy profi promó vágó. Na arra itt van Szabi. És kell hozzá egy nagyon jó fej hangalámondó, a „Bogitomi”, aki túllép háttér szerepén és megmutatja arcocskáját a képernyőn. És nem csak azt, hanem valódi érzéseit is – mert kábé hasonló érzések járják át minden promó alatt, de most végre ki is mondhatja őket.
Mit gondoltok, adásba tegyük?
- Leila
Címkék: film videó promó belső infó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.03.18. 13:34:11
bogit amúgy is csípem, a rádióreklámainkat mindig vele csináltatjuk :)
Jacques Ucca (törölt) 2009.03.18. 13:43:13
Ez ugye csak valami ótvar vicc.?!.?!
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.18. 14:44:48
a szenvedélyünk a szórakoztatás az jó, csak kár hogy pár éve valamelyik rádiónak az volt a szlogenjek hogy szenvedélyünk a zene. az ötlet jó, csak a szlogen nyúlás-szagú.
ugyan_pityu! 2009.03.19. 13:47:26
na ez még annál is rosszabb. izzadtságszagú, poénmentes kínlódó fos. kínosan feszengtem a fotelben, amikor néztem