Mégis mi alapján választ a tévénéző filmeket?
Megnézzük azt, amit láttunk moziban és tetszett nekünk? Vagy azt, amit nem láttunk, amiért pénzt nem akartunk kiadni, de ingyen, a fotelban patt. kukoricát ropogtatva már elmegy? Az lenne a sikeres tévéfilm, ami gagyi, ami a moziban senkit nem érdekel és, aminek a mozis premierjét remegve várja az ember, az esélytelen a tévés programrendben? Nem tudom. Hátha a múlt heti számok válaszolnak. Az igazságot csak az AGB tudhatja és ők ezt felelik költői kérdésünkre:
- Megy a gőzös - 1 762 773 néző
- Charlie angyalai - 1 373 570 néző
- Texas Rangers - 1 062 463 néző
- Britney Spears: Álmok útján - 1 024 756 néző
- Cápamese - 967 925 néző
- Csodabogár 2. - 922 219 néző
- Anyám nyakán - 829 325 néző
- Drágán add az életed - 768 537 néző
- Muriel esküvője - 727 963 néző
- Derült égből Polly - 633 326 néző
Na, ebből sem lettünk sokkal okosabbak, bár az látható, hogy az élvonalban nem a mozis sikerfilmek foglalnak helyet. Oké, a Megy a gőzös könnyedén hozta mozikban a 100 ezer nézőt, viszont a Texas Rangers már csak a DVD-ig jutott el, Britney Spears sem váltotta meg a világot. A Bud Spencer-hatás alapján persze azt hihetnénk, hogy a Drágán add az életed is bármikor, még sokadik ismétlésre is leülteti az emberek zömét a képernyők elé, de mégsem.
Ami igazán érdekes volt, hogy a bejáratott sikerműsorok ellen hogy szerepeltek a hétköznap esti filmek. Azt hiszem kommentálásra sem méltó, hogy míg a Doktor House konkurenciájaként futó A cápák visszatérnek 581 879 nézőt érdekelt, addig csütörtökön a Gálvölgyi Show-val és a Kész átveréssel hadakozó Oscaros Gladiátor 449 339 embert kötött le.
Illetve, hát, imígyen szólt az AGB.
- ratingfanatikus
3 kommentCímkék: nézettség agb
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.03.18. 15:42:26
Fearless · http://kozepvonal.blog.hu 2009.03.18. 16:06:16
a válasz nagyon egyszerű lett manapság(magamon vettem eszre):
Mindenki nézi a tv mikor jön a reklám első gondolat -> "mi megy a másikon" kapcsolgatás, fonal elvesztése hogy merre is jártunk...DE jönnek az "AJÁNLÓK!(spotok, ki minek hivja oket)"
észrevettem, hogy ha egy jól összevágott kedvcsináló van arra harapok, pl a "Megy a gőzös" c. filmet az életben nem nézném meg, de olyan jol meg lett csinálva a beharangozó, hogy komolyan mondom kedvet kaptam hozzá. (lövésem sincs melyik adon ment mert az adok osszefolynak mar, de pikk pakk utanajartam es valami azt sugta, hogy ezt meg kell neznem)
Este munka utan faradtan ures fejjel, amikor tenleg kikapcsolok, es nem azt nezem, hogy ma sincs egyetlen ertelmes musor sem stb..stb... egy ilyen jo osszefoglalo nagyon megnyerhet maganak...
ide a tanacsadoi $ :D
Szoval ebbe tessek belehuzni, sz@r musorokat mar csak igy lehet eladni, max kozben jovunk ra, hogy ez egy sz@r
pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.03.19. 15:39:07
Egyébként az is kérdés, hogy mit jelent annyi néző, mármint a Barátok Közt alatt tampont reklámoznak, meg mosóport, a Eurosporton viszont autót és légitársaságot. Miután a magyar kereskedelmi TV-k basztak nyitni a normális nézőközönség felé, simán bukták a fizetőképes 18-35-ös réteget. Elég sok embert ismerek, akik le nem maradnának egyetlen Heroes, Californication vagy House részről se, de mindezt nem a TV-ben teszik.
Törvényszerű, hogy az emberek megtanultak letölteni. Már filmeket is, lassan megtanulják a laptopot és a számítógépet TV-re kötni, a Bagi Nacsának meg ott marad a fogatlan tömeg.